Administratör med koordinerande roll sökes till kund!

Framtiden AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige

Framtiden AB

Är du en grym administratör som är sugen på en ny utmaning i din administrativa roll? Då har vi ett jättespännande jobb för dig hos vår kund!

Publiceringsdatum
2013-09-06

Arbetsuppgifter
Tjänsten innebär att du är administrativt ansvarig för vår kunds underkonsultaffärer.

Du arbetar i nära samarbete med din chef och du har ansvaret för all leverantörskommunikation.

Du kan arbeta antingen från kundens kontor i Linköping eller i Stockholm.

Exempel på arbetsuppgifter som förekommer är:

• Ta emot kundförfrågningar och lägga in dessa i befintliga, alternativt skapa nya, affärskort i affärssystemet.

• Skicka ut kundförfrågningar till leverantörer.

• Ta emot offerter från leverantörer och lagra i affärssystemen.

• Distribuera inkomna offerter till kund.

• Skicka ut avslag och beställningar till leverantörer.

• Ta emot leverantörsunderlag för fakturering.

• Utföra fakturering mot kund.

• Samla in underlag för ekonomisk uppföljning samt följa upp och rapportera partner/underkonsultaffärer per segment/kund.

Om företaget
Vår kund är ett av Sveriges ledande teknikkonsultföretag. De arbetar med spännande teknik i dess yttersta framkant.
Företaget har runt 1300 anställda.

Vår kund satsar mycket på att utveckla sina medarbetares kompetens och du har chansen att utvecklas i din yrkesroll.

Profil
Du som söker har tidigare arbetat i en administrativ roll och kan arbeta självständigt. Du har intresse och erfarenhet av ekonomi.

Du är en person som gillar att vara spindeln i nätet och du trivs i en miljö där mycket händer och där deadlines ofta är tighta. Du är en duktig administratör som har struktur och ordning men det krävs även att du är flexibel och snabbt kan ändra riktning och prioritering utifrån ändrade direktiv. Du behöver vara duktig på att koordinera och driva flera frågor parallellt - du har bra koll på saker och ting!

Viktigt är att du är en social och framåt person som trivs med sociala kontakter och du räds inte att ta kontakt med andra - både interna och externa kontakter.

Du behärskar svenska och engelska väl i tal och skrift.

Om företaget
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader och för rätt person finns goda chanser att bli anställd direkt av kundföretaget efter denna period.

Anställningsvillkor
Tillträde snarast

Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-10-07
Ange följande referens när du ansöker: 3030
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofie Johansson 0735-168996 sofie@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Jobbnummer
1646033

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: