Administratör med intresse för ekonomi till Nynäshamn
Perido AB / Ekonomiassistentjobb / Nynäshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Nynäshamn,
Trosa,
Salem,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Nynäshamn,
Trosa,
Huddinge,
Botkyrka,
Södertälje eller i
hela Sverige Perido söker just nu en driven administratör med inriktning på ekonomi till den offentliga sektorn. Du kommer hamna i en glad och engagerad grupp som ger allt på jobbet. Kontoret är beläget i Nynäshamn med goda kommunikationsmöjligheter och nära till naturen.
I rollen som administratör får du arbeta med varierande uppgifter. Framförallt handlar arbetsuppgifterna om att ge administrativ service till kontoret i form av att skapa ärenden, sköta planering och koordinera möten. Du kommer även att ansvara för olika delar inom kontorets ekonomi exempelvis kontering av fakturor. Däribland kommer du att sammanställa löner, sköta tidsredovisningen och på andra sätt stötta ekonomiavdelningen. Du kommer få vara med och utveckla organisationens rutiner och arbetssätt, och även få medverka i uppföljningen av detta arbete.
Vi söker dig som tycker om att ha ordning och reda omkring dig. Som person är du strukturerad och gillar att på olika sätt underlätta både för dig själv och för personer i din omgivning. Du är en driven person som självständigt kan leverera arbete med hög kvalitet. Samtidigt tror vi att du ser dig själv som en social person som trivs med att ha många kontakter i form av både medarbetare och kunder. Du har gärna arbetat med något administrativt arbete tidigare eller kanske på personalavdelningar, som chefssekreterare eller som ekonomiassistent.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2018-01-23Kravprofil för detta jobb• Gymnasial utbildning, gärna med ekonomisk inriktning
• Goda kunskaper inom MS Office
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift
Meriterande
• Arbetat med ekonomi- och dokumenthanteringssystem tidigare
• Eftergymnasial utbildning i ekonomi
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag i 9 månader med chans till förlängning. Tillträde omgående.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Är du en duktig administratör som vill kombinera din roll med ekonomiuppgifter? Skulle du säga att du är en problemlösare som tar egna initiativ och har förmågan att leverera resultat i god tid och av god kvalitet? Är du strukturerad i ditt arbete och tycker samtidigt om variationsrika dagar? Då kan det vara dig vi letar efter!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16385DP i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-21
Ange följande referens när du ansöker: 16385DP
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinav 15, 8 tr
Jobbnummer 3918663
Observera att sista ansökningsdag har passerat.