Administratör, leveranssupport
Feelgood Svenska AB (Publ.) / Administratörsjobb / Hässleholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Hässleholm,
Perstorp,
Östra Göinge,
Kristianstad,
Osby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Feelgood Svenska AB (Publ.) i Hässleholm,
Kristianstad,
Olofström,
Älmhult,
Lund eller i
hela Sverige Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi vet att företag och organisationer som satsar på sina medarbetares livskvalitet gör en lönsam investering. Att systematiskt och förebyggande arbeta med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering leder till förbättrad produktivitet och sänkta kostnader. Därför erbjuder Feelgoods medarbetare allt som behövs för det moderna arbetslivet och har en metod för att arbeta strategiskt så att varje kund kan nå sina mål. Välkommen till oss! Läs mer på
www.feelgood.se Feelgood växer. Till våra enheter i Hässleholm vi en:
ADMINISTRATÖR
Vår vision är Sveriges friskaste kunder. I Hässleholm, Kristianstad och Älmhult är vi idag ca 20 medarbetare som arbetar i team gentemot våra olika kundföretag och levererar tjänster inom arbetsmiljö- och hälsoutveckling. Placeringen blir på enheten i Hässleholm.
Arbetet som administratör; Vi söker dig med en positiv inställning, innovativ, flexibel och att du levererar en god service. Ansvartagande och en god stämning kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap.
Du kommer vara en central del av organisationen och fungera som administrativ resurs för främst konsultchef, kundansvariga samt operativa konsulter. Uppgifterna är av mycket varierande slag och består bl a av att självständigt hantera alla till enheten/erna inkommande ärenden via vårt ärendehanteringssystem, sköta bokningar/ombokningar av projekt och uppdrag på organisation-, grupp- och individnivå, vid intern sjukdom/förhinder sköta ombokningar av kundanställda samt ansvara för att vänt-, post- och konferensrum på enheterna fungerar optimalt utifrån verksamhetens behov. Vidare sköter Du inköp av material med efterföljande hantering på enheterna, leveranskoordinering mot samarbetspartners samt stödjer enheterna med enklare administrativt säljstöd. För att hålla sig informerad om samt följa företagets riktlinjer och identifierade arbetssätt ska Du klara av att självständigt söka information på intranät och i andra verksamhetssystem.
Din huvudort kommer att vara Hässleholm men du kommer regelbundet att vara även i Älmhult och Kristianstad varvid det krävs att du har B-körkort (och tillgång till egen bil).
Erfarenhet och utbildning; Vi söker dig som gärna är undersköterska med erfarenhet av administrativt arbete i Företagshälsovård. Du har ett brinnande intresse för att lösa uppgiften, både tillsammans med dina kollegor och självständigt. Vi ser också att du har ett gott bemötande, både till våra kunder och mellan oss kollegor. Vi vill leverera ett gott arbete, där du blir en viktig pusselbit. Du har körkort och goda IT-kunskaper. Kunskaper i program som J4, QlikView och i officepaketet är en fördel.
Omfattning: Tillsvidareanställning heltid, vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Har du frågor kontakta konsultchef Tina Clausen Strömberg 070 -990996107
E-post;
tina.ClausenStromberg@feelgood.seSista ansökningsdatum för tjänsten är 2021-05-25. Vi intervjuar löpande. Tjänsten kan tillsättas tidigare än sista ansöknings dag.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2021-04-26ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-05-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFeelgood Svenska AB (Publ.)
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Feelgood Svenska AB (Publ.) (org.nr 556511-2058)
Arbetsplats Feelgood
Jobbnummer 5718163
Observera att sista ansökningsdag har passerat.