Administratör/kvalitetssamordnare
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2020-01-24Om tjänstenSom adminstratör/kvalitetssamordnare kommer du att samarbeta med företagets planeringsavdelning och produktionsledning. Din vardag kommer i huvudsak att präglas av adminstrativt arbete. Du får bland annat ägna dig åt att korrekturläsa diverse certifikat för att säkerställa att dessa överensstämmer med interna krav. Sammanställning av klassningsdokumentation ingår också. Det blir ditt ansvar att boka in olika klassningssällskap för tesning av utrustning och du får även medverka vid klassningstillfället. I rollen ingår nära samarbete med kollegor inom den egna avdelningen men även externa kontakter såsom klassningssällskap, inspektörer och leverantörer. Så självklart gillar du, förutom administrativt arbete, att skapa och bibehålla goda relationer.
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco, men arbetar ute hos en av våra trevliga kunder strax utanför Karlstad. Uppdraget är på heltid och har en varaktighet på 1-3 månader, men det kan finnas chanser till förlängning.
I din roll som administratör/kvalitetssamordnare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Korrekturläsning av certifikat
• Sammanställning av klassningsdokumentation
• Samarbete med såväl interna såsom externa kontakter
Tjänsten som adminstratör/kvalitetssamordnare är ett konsultuppdrag, med start omgående.
Om dig
Vi söker dig som har utbildning lägst på gymnasienivå. Det är ett plus i kanten om du har erfarenhet inom klassningsarbete. Du har lätt för och vana av att arbeta i affärssystem. Dina kunskaper i engelska, i både tal och skrift, är mycket goda då du i stora delar av din din vardag kommer att kommunicera på det engelska språket.
Vidare ser vi att du är en person som tycker om och har förmågan att driva ditt arbete självständigt. Självklart är du strukturerad och ser till att bli klar enligt överenskommelse. Du har dessutom ett positivt förhållningssätt, är flexibel och har en naturlig drivkraft och vilja att lösa de problem som uppstår.
Viktigt för tjänsten är:
• Samarbetsförmåga
• Administrativ förmåga
• Strukturerad och noggrann
• Goda kunskaper i engelska
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvariga för uppdraget:
Sara Pagré tel: 054-771 85 47 eller Marianne Pettersson tel: 054-771 85 44.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Tjänsten har start omgående. Vänta inte med din ansökan då rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på kanppen "Ansökna
Sökord
Kvalitetssamordnare. Kvalitet. Klassningsarbete. Administration. Affärssystem, Adecco, Värmland
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-31817".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 5059470
Observera att sista ansökningsdag har passerat.