Administratör inriktning spara
Dreamwork Scandinavia AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dreamwork Scandinavia AB i Malmö,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge,
Lund eller i
hela Sverige Kort om tjänsten
Vi söker en driven administratör med ett stort intresse för finansiella tjänster, för ett omgående uppdrag i centrala Malmö som administratör med inriktning spara. Tjänsten kommer att tillsättas omgående så tveka inte att ansök redan idag.
Om verksamheten
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning där du kommer att vara anställd av Dreamwork och uthyrd till vårt kundföretag.
Mer om tjänsten
I rollen som administratör med inriktning spara kommer du att tillhöra ett härligt team där initiativförmåga och ansvarstagande värdesätts högt. Uppdraget är initialt på 6 månader med goda förutsättningar för övertag till kund, för rätt person. Vår kund är en internationell organisation som är måna om att tillvarata kompetensen inom organisationen. För rätt person finns således långsiktigt goda utvecklingsmöjligheter inom organisationen och vi söker dig som ständigt vill utveckla ditt egna, gruppens och organisationens verksamhet.
Du kommer att arbeta i en BackOffice roll där vanligt förekommande arbetsuppgifter kommer vara följande:
• Registrera, skicka vidare och bevaka avveckling av affärer
• Hantera likvidbokningar i backofficesystem och banksystem på kunders depåer
• Kontakt med motpart och banker
• Arkivera kund- och affärsunderlag
• Sammanställning av statistik
• Avsluta depåer
• Posthantering
Då vår kund är i ständig utvecklingsfas kan arbetsuppgifterna komma att förändras över tid varav det är viktigt att du tycker det är motiverande och inspirerande med förändring och utveckling.
Din profil
Du som söker tjänsten har ett stort intresse för finansiella tjänster och är redo för nästa utmaning i karriären. Du har med fördel tidigare erfarenhet av arbete som administratör. Som person lägger du stor vikt vid att snabbt växa in i såväl rollen som i organisationen. Vi tror att du har en stor drivkraft och initiativförmåga, vilket bidrar till att du i första hand söker efter information för att finna en lösning när du stöter på ett problem. Du är trivs bra med att arbeta i grupp och värdesätter ett gott samarbete men trivs även bra med att arbeta självständigt. Vi ser att du är en person som tar stort ansvar för ditt arbete samt dina ansvarsområden. I övrigt är du prestigelös och vågar be om hjälp när du inte kan lösa ett problem på egen hand.
Du talar och förstår svenska obehindrat och har en god förståelse för engelska språket, som är koncernspråk hos vår kund. Vidare har du goda datakunskaper och lätt för att lära dig nya system.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn's Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s "Entrepreneur of the Year". Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2017-03-22ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-27
Ange följande referens när du ansöker: 3679
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLovisa Öunpuu
lovisa.ounpuu@dreamwork.com 040-660 12 12
FöretagDreamwork Scandinavia AB
AdressDreamwork Scandinavia AB
Gustav Adolfs Torg 47
21139 Malmö
KontorsadressGustav Adolfs Torg 47
Jobbnummer 3392013
Observera att sista ansökningsdag har passerat.