Administratör inom telefonitjänster mot företag
Docupartner i Stockholm AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Docupartner i Stockholm AB i Stockholm,
Botkyrka,
Salem,
Södertälje,
Nykvarn eller i
hela Sverige DocuPartner AB har sedan 2002 hjälpt företag och organisationer med effektivisering av den dagliga kontorsverksamheten.
Vi är idag ett fullserviceföretag för företag och organisationer som vill uppnå effektivitet, kostnadsbesparingar och enkelhet.
Vi erbjuder produkter och tjänster för allt som behövs på ett kontor:
Telefoni -Kontorsmaterial - Profilprodukter - Trivseltjänster - Dokumenthantering - IT-lösningar - Digital Signage
Vi finns centralt placerade i Mariehäll/Bromma i mycket trevliga och moderna lokaler med bra kommunikationer och närservice. Vår huvudsakliga marknad är Stockholm men vi har också nationella kunder och levererar över hela Sverige.
Bra kundservice startar med nöjda medarbetare
När vår personal trivs skapar det engagemang, arbetsglädje och förutsättningar för att kunna ge bra service åt våra kunder. Vi arbetar medvetet med att skapa en arbetsplats där alla trivs och känner glädje. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har ett eget driv och förmåga att arbeta under eget ansvar. Vi söker dig som är öppen, social och gillar att arbeta både självständigt och tillsammans med andra.
Du är noggrann, har administrativ ordning och reda samt levererar alltid i tid. Du gillar att lösa problem och har förmågan att prioritera dina arbetsuppgifter samt har ett positivt förhållningssätt även när det är mycket på gång.
För att passa som administratör hos oss vill vi att du är:
• Noggrann med detaljfokus
• Serviceinriktad och kommunikativ
• Förmåga att arbeta både självständigt och i team.
Du ingår i avdelningen ekonomi och administration bestående av 4 personer.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• skapa, vårda och uppdatera avtal och kundregister.
• orderhantering av telefonabonnemang/telefonväxel.
• hantera inkommande ärenden och problemlösning kring kundernas telefonabonnemang/telefonväxel.
• daglig kontakt med våra leverantörer samt övriga avdelningar kring implementation/installation.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är administration och fakturering av kundavtal, kontrollerar och registrar order. Det är meriterande om du har kunskaper inom administration av telefonilösningar mot Tele2 eller Telenor.
Du har mycket kontakt med både kunder kollegor och leverantörer främst via telefon och mail. Inom avdelningen har alla sina primära arbetsuppgifter men vi eftersträvar att hela tiden hjälpa varandra med det som behövs.
Publiceringsdatum2022-08-29Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-30
AdressDocupartner i Stockholm AB
Karlsbodavägen 39
16102 Bromma
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Docupartner i Stockholm AB (org.nr 556619-7991)
Karlsbodavägen 39 (
visa karta)
161 02 BROMMA
Ansökan E-post:
pierre.akterin@docupartner.se Arbetsplats DocuPartner AB
Kontakt Försäljningschef
Pierre Akterin
pierre.akterin@docupartner.se 0707303282 Jobbnummer 6926060
Observera att sista ansökningsdag har passerat.