Administratör inom försäljning till Loomis

TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
2017-04-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör inom försäljning till Loomis" (publicerad 2017-08-25) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jobba som administratör inom försäljning och ha mycket kundkontakt - låter det intressant? Sök idag!

Vill du jobba som administratör? Till Loomis söker vi nu tre medarbetare inom administration för ett konsultuppdrag inom försäljning. Uppdragen varar i sex månader. Du kommer arbeta med administration av Loomis kunder vilket innebär en hel del externa och interna kontakter. Du blir en viktig länk i Loomis uppdrag att leverera bästa möjliga service till sina kunder.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Loomis är ett företag som växer och som är en del i en global koncern med stora ambitioner. Här kommer du att få ta stort eget ansvar och bidra i verksamheten. Du blir en del av ett trevligt team som jobbar med administration av kundavtal och att ge riktigt god service åt Loomis kunder.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

* Hantera inkommande och utgående avtal samt kontrollera att de innehåller rätt information
* Ändra och uppdatera avtal för externa kunder och interna platskontor som förändrade körlistor, uppsägningar och liknande
* Fakturera
* Ta hand om övriga kundärenden

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer bli en del av ett härligt team på 10 personer. Uppdraget är på heltid och förväntas starta så snart som möjligt. Loomis är just nu placerade i Solna och kommer till hösten att flytta till nya lokaler i Rotebro. De bägge placeringarna ligger nära pendeltågsstationer vilket ger goda kommunikationsmöjligheter.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig med gymnasial utbildning och erfarenhet från administration. Har du jobbat med service och haft kundkontakter exempelvis i butik, kundtjänst eller liknande ser vi det som meriterande. Du uttrycker dig väl både på svenska och engelska i tal och skrift eftersom du kommer ha mycket kundkontakt.

Som person är du initiativrik, självgående och orädd för nya arbetsuppgifter. Eget ansvar och handlingskraft är viktigt att ha i rollen och att du är trygg i dig själv och känner dig säker i din kommunikativa förmåga.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. TNG är ett bemannings- och rekryteringsföretag som ser bortom det uppenbara genom att rekrytera fördomsfritt. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal och som anställd konsult omfattas du av kollektivavtalets villkor gällande t.ex. lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Utöver det erbjuder vi friskvårdsbidrag och företagshälsovård.Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-04-19

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Björk 0709-513569

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3447647

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: