Administratör / Inköpare
Randstad AB Stockholm / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Randstad söker nu en artikeladministratör/inköpare för ett uthyrningsuppdrag minst 6 månader lokaliserat i Nacka/Värmdöområdet. Uppdragets start är i början av juni.
Publiceringsdatum2011-04-18ArbetsuppgifterDu kommer att få arbeta med administration avseende företagets artikelregister. Även planera och orderlägga godsflöden från externa leverantörer i relation till produktionsbehov.
Din Erfarenhet
Du har relevant utbildning och har företrädesvis arbetat några år med inköp-/logistik tidigare. Vidare har du god IT-kunskap och har erfarenhet av SAP. Då vår kund arbetar internationellt är det ett krav att du talar och skriver engelska obehindrat.
Dina personliga egenskaper
För att lyckas i arbetsuppgiften måste du vara självgående och resultatinriktad men du måste också kunna samarbeta i grupp. Du är noggrann, affärsmässig och kvalitetsmedveten.
Du kommer bli anställd som konsult hos Randstad och arbeta ute hos kundföretaget. Vi intervjuar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Thomas Jarl på tel 08-693 94 31.
Vi ser fram emot din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-05-06
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagRandstad AB Stockholm
AdressRandstad AB Stockholm
Box 17193
10462 Stockholm
Jobbnummer 907984
Observera att sista ansökningsdag har passerat.