Administratör inköp till Skanska i Göteborg
TNG Group AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Varierande dagar med eget ansvar! Nu söker Skanska i Göteborg en verktygsansvarig administratör för inköpsordersystemet.
Som verktygsansvarig trivs du som vill arbeta i en social och supportande roll till dina kollegor i Skanskas inköps- och ordersystem. Du kommer få arbete nära tillsammans med dina kollegor i din roll som verktygsansvarig och supportera dem i sina inköp för projekten runt om i Sverige. För dig som tycker om att jobba med support och administration ges du här en möjlighet att få en bred inblick och möjlighet att utveckla din kunskap inom byggbranschen
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
I rollen har du stor fördel av din administrativa förmåga samtidigt som din erfarenhet att hantera snabbt växlande arbetsuppgifter kommer till stor nytta. Du kommer att arbeta i en stöttande roll och ge support till dina kollegor genom ditt arbete i Skanskas verktygskatalog, uppdatera interna manualer och se till att systemen fungerar.
Det här är ett konsultuppdrag på tre månader med start i mitten på februari 2018. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du blir anställd av TNG och arbetar som konsult ute hos vår kund, Självklart omfattas du som medarbetare av kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
* Framtagande och uppdatering av manulaer
* Säkra datakvaliteten kopplat till verktygen
* Mottagare av inköps fakturor för vidare utskick
* Arkivering av avtal
* Agera support för användare av systemet
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du kommer att få ansvara för flertalet administrativa uppgifter samtidigt som du får variera rollen med din supportfunktion. Du kommer ha omväxlande arbetsuppgifter där din förmåga att prioritera är en viktig del i tjänsten då de är många inkommande ärenden som behöver hanteras och få återkoppling.
Tjänsten är på heltid under perioden och kommer vara anställd av TNG. Du ingår i inköpsteamet på kontoret i Göteborg och resor till Stockholm kan förekomma. Skanska grundades 1887 och finns idag i tio länder, dom utvecklar, bygger och underhåller den miljö vi lever i.
VEM ÄR DU?
Det är till din fördel om du tidigare jobbat med inköp, business intelligence systems och har förståelse kring orderflöden.
Då du stöttar kollegor i olika frågor bör du vara serviceminded och kunna arbeta snabbt och strukturerat. Du har en förmåga att få en övergripande helhetsbild av vad som behöver göras och eventuellt förbättras. Du har också lätt att kommunicera och känner dig trygg bland andra, utåtriktade människor. Dina kollegor ser gärna att du är proaktiv och kommunicerar ut till dom.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-12-06ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnika Sörensen 031-761 22 23
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg
KontorsadressKorsgatan 3
Jobbnummer 3839330
Observera att sista ansökningsdag har passerat.