Administratör från fordonsbranschen
Arena Personal AB / Butikssäljarjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Södertälje,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-05-19Om tjänstenVår kund, som är en av de största aktörerna i fordonsbranschen, söker en serviceinriktad och lösningsorienterad administratör med start omgående.
Dina arbetsuppgifter• Bevaka kritiska kunder/bokningar i automaster,
• Proaktivt kontakta ÅF och hitta lösningar för dessa kunder.
• Leta reservdelar
• Skaffa fram Courtesy bilar
• Intern koordinator mellan märken och övrig avdelningar
• Förmedla/informera om tekniska lösningar
• Erbjuda goodwill ersättning
• Daglig rapportering till Servicechef för märken
• Delta i interna kvalitetsmöten på märkesnivå
Intervjuer kommer att ske löpande så välkommen med din ansökan redan idag! Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av Arena Personal.
ProfilFör att förstå uppdraget bör du ha några års erfarenhet från fordonsbranschen och en serviceinriktad roll. Vi söker dig vars främsta drivkraft är att ge bra service, finna lösningar och möta kunder. Du är driven och mycket kommunikativ.
Kvalifikationer• Hantera svenska i tal och skrift
• Van att kommunicera
• Har erfarenhet från verkstadsbranschen, ex verkmästare, servicerådgivare eller mekaniker etc.
• IT vana
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-06-14
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2274
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Danielsson
maria.danielsson@arenapersonal.comFöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Köpmangatan 5
15171 Södertälje
KontorsadressKöpmangatan 5, Södertälje
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2299528
Observera att sista ansökningsdag har passerat.