Administratör för långsiktigt uppdrag!

PerformIQ Work AB / Organisationsutvecklarjobb / Växjö
2016-06-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör för långsiktigt uppdrag!" (publicerad 2016-07-26) ⬅️


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PerformIQ Work AB i Växjö, Alvesta, Ljungby, Älmhult, Värnamo eller i hela Sverige

Om PerformIQ

PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik nisch. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med rätt utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ!

För mer information, besök www.performiq.se

Företagspresentation

För kunds räkning i Växjö söker vi nu en strukturerad administratör för långsiktigt uppdrag. Vårt kundföretag är en väletablerad aktör inom IT-branschen och arbetar med att erbjuda marknadens bästa produkter och lösningar för en effektivare och bättre IT-infrastruktur i samhället. De arbetar framgångsrikt med hela kedjan - från design, utveckling och produktförsörjning till funktion och underhåll.

Tjänsten är på heltid med tillsättning till hösten.

Urval till tjänsten sker löpande, så vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt.

Tjänstebeskrivning

I rollen som administratör är du spindeln i nätet på företaget och arbetar med såväl orderläggning, fakturor och prisdrifter som leveransfrågor, returer och portalrapportering. Du kommer att ingå i ett friskt team på 5 personer i en miljö utav flexibelt, intensivt och händelserikt arbete med högt tempo och frihet under ansvar.

Krav på person

Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens, och det är meriterande om du har någon utbildning inom ekonomi i bagaget. Du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och mycket god datorvana inom Office-paketet. I övrigt är det meriterande om du har erfarenhet av en eller flera nedan listade system:

• Microsoft CRM
• Palette
• Navision

Du behöver kunna uttrycka dig professionellt på svenska i både tal och skrift och ha goda kunskaper i engelska.

Som person är du ansvarstagande, strukturerad och trivs med ordning omkring dig. Vidare är du även utåtriktad och har förmågan att se utvecklingspotential i redan befintliga processer, vilka du gärna lyfter med dina medarbetare.

Vi ser det som meriterande om du tidigare tillhört föreningslivet eller en idrottsrörelse. Ange gärna i ansökan vilken aktivitet du har utövat och på vilket sätt det har format dig som person. Den personliga lämpligheten är avgörande vid tillsättningen av denna tjänst.

Låter det intressant? Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2016-06-27

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1821
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Pedersen

Företag
PerformIQ Work AB

Adress
PerformIQ Work AB
Sveavägen 159
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 159, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2925163

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PerformIQ Work AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PerformIQ Work AB: