Administratör (Claims Administrator)
Rookie bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rookie bemanning i Stockholm Vi på Rookie bemanning söker nu en administratör som kan påbörja ett uppdrag snarast hos en av våra kunder. Företaget är verksamt globalt och har sitt nordiska huvudkontor i Stockholm. Tjänsten skall tillsättas omgående och uppdraget beräknas pågå till 31/3 2010 med god möjlighet till förlängning därefter.
Vi söker nu en administratör som framförallt skall ta hand om reklamationsärenden för ett av vår kunds verksamhetsområden. Arbetsuppgifterna består främst av kontakt med fabrik, återförsäljare och slutkonsumneter via telefon och mail, registrering, uppföljning och fakturering kring reklamationer samt avstämning av leveranser och forecast.
Vi söker dig som är stresstålig och trivs med att arbeta med människor. Du är noggrann, självgående och har en förmåga att hantera upprörda återförsäljare och slutkonsumenter. Vidare har du goda kunskaper i Excel och det Engelska språket. Du har gymnasieexamen samt erfarenhet av administration/kundkontakt. Självklart trivs du med att använda telefonen som arbetsredskap.
Tjänsten ska tillsättas omgående och vi genomför intervjuer löpande. Välkommen med din ansökan till
ansokan@rookiebemanning.se så snart som möjligt.
Publiceringsdatum2009-05-08Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Heltid t.o.m. våren 2010.
ErsättningFast lön
Fast lön ca 19000 kr/månad.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-05-12
Ange följande referens när du ansöker: Administratör
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ansokan@rookiebemanning.seFöretagRookie bemanning
AdressRookie bemanning
Strandbergsgatan 61, 3 tr.
11251 STOCKHOLM
KontorsadressStrandberggatan 61, 3 tr.
STOCKHOLM
KontaktuppgifterE-postadress:
ansokan@rookiebemanning.se Jobbnummer 446947
Observera att sista ansökningsdag har passerat.