Administratör/allt i allo
BemanningsPartner / Administratörsjobb / Höganäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Höganäs,
Bräcke,
Helsingborg,
Ängelholm,
Bjuv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos BemanningsPartner i Höganäs,
Helsingborg,
Ängelholm,
Bjuv,
Åstorp eller i
hela Sverige BemanningsPartner AB är ett företag i Skåne, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi erbjuder kunder i Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning. Samt CV-skrivning.Läs mer om oss på
www.bemanningspartner.seFör vår kunds räkning söker vi nu en administratör/allt i allo till Höganäsområdet. Företaget startade sin verksamhet år 2000 och har idag 5 anställda. Den aktuella tjänsten är på deltid (cirka 60 %) till en början men det kan blir fler timmar längre fram. Tjänsten är oerhörd varierande och vilket innebär att det är viktigt att den som söker har en god simultanförmåga, trivs i omväxlande miljöer och är flexibel.
Exempel på arbetsuppgifter som ingår i tjänsten:
• Fakturering
• Avstämning inbetalningar
• Uppföljning av obetalda fakturor
• Registrera och kontera leverantörsfakturor
• Skriva protokoll från möten
• Beställa varor från leverantörer
• Allmänt förekommande kontorsgöromål
Tjänsten innebär även att vid behov vara behjälplig vid bokning av transporter och skicka ut orderbekräftelser.
Publiceringsdatum2014-07-28Kvalifikationer• Gymnasiekompetens
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är ett krav
• Vi ser gärna att du har goda datakunskaper gärna i Microsoft Office och VISMA adm 2000
• Flytande kunskaper i det svenska språket samt goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.
• Plus i kanten är om man har truckkort.
Dina personliga egenskaperDet är viktigt att vara välorganiserad, både kunna klara av att prioritera arbetsuppgifter men också hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Vi ser gärna att du kan behålla fokus även under stressiga förhållanden, att du är noggrann, kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vara social och samarbetsinriktad är också egenskaper vi värdesätter.
Då vi har en löpande rekryteringsprocess ser vi gärna att Du ansöker snarast.
Välkommen på "Öppet Hus" varje onsdag mellan kl. 8.30-11.30 på vårt kontor på Furutorpsgatan 79 i Helsingborg.
• Deltid (ca 60 %)
• Dagtid
• Tillträde i mitten på augusti
Arbetstider och omfattningDeltid Bemanning
ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-08-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVenera Rinidoni, Konsultansvarig 042-400 70 03
Pia Ekelund 042-400 70 01
FöretagBemanningsPartner
AdressBemanningsPartner
Traktörsgatan 11
11343 Helsingborg
KontorsadressTraktörsgatan 11 25246 Helsingborg
Jobbnummer 1946648
Observera att sista ansökningsdag har passerat.