Administratör

AB Ability coaching / Administratörsjobb / Umeå
2025-01-30


Visa alla administratörsjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Ability coaching i Umeå, Vännäs, Vindeln, Robertsfors, Bjurholm eller i hela Sverige

Ability är leverantör till Arbetsförmedlingen och vi arbetar i 3 tjänsteområden, karriärvägledning, rusta och matcha samt steg till arbete.

Vi söker nu en administratör som vill vara del av ett team som drivs av att göra skillnad för deltagarna i våra program.

Vi har kontor centralt i Umeå på Nygatan 14 där även VD utgår ifrån. Vi delar kontoret med vårt ekonomibolag Klara Ekonomi och andra företagare. En modern och trevlig miljö att arbeta i.

Vi söker dig som har:

• erfarenhet från administrativt arbete med arbetsförmedlingen som kund.

• högskoleutbildning.

• lätt att lära och analysera.

• hög organisationsförmåga och noggrannhet.

Publiceringsdatum
2025-01-30

Dina arbetsuppgifter
• administration av intyg och avtal

• rapportering i mina sidor hos AF

• beställningar av datorer, mobiler

• administration av nya avtal och ändringar av adresser

• kontakter med underleverantörer

• klagomålshantering

• övriga administrativa projekt från ledningen

Vi har kollektivavtal och månadslön. Vi erbjuder friskvårdsbidrag på 5000 kr/år.

Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
AB Ability Coaching (org.nr 556776-0904)

Jobbnummer
9135165

Prenumerera på jobb från AB Ability coaching

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Ability coaching: