Administratör
Coor Service Management AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Coor har fått det stora förtroendet att leverera fastighetsservice till ett flertal sjukhus i Stockholm. Med fokus på kompetens, engagemang och samarbete söker vi nu en administratör som brinner lite extra för just administration!
Vilka är vi?
Coor är en trygg arbetsgivare med många utvecklingsmöjligheter inom din kompetens och i karriären. I ett nära partnerskap med vår kund spänner sig Coors uppdrag över flera områden där huvuddelen består av teknisk drift och förvaltning. I vårt åtagande ställs det höga krav på oss gällande kunskap, service och tillgänglighet som ska lämna ett positivt avtryck hos sjukhusets medarbetare samt besökare.
Vad kommer du att få arbeta med?
Som administratör inom vår fastighetsleverans på S:t Görans sjukhus hanterar du enklare fakturering, inköp och övriga ärendehanteringar. Vi söker därför dig som vill utvecklas eller som kanske är i början av din karriär inom ekonomi/administration. Din uppgift blir att effektivt planera, koordinera och administrera förfrågningar och säkerställa att vi levererar enligt kundens förväntningar med stor professionalism och servicekvalitet.
I dina arbetsuppgifter som administratör ingår bland annat:
• Kontrollera tidskrivning och övrig information inför stängning av arbetsorder i Maximo
• Ansvara för att administrera avtal
• Säkerställa att all fakturering och uppdatering är korrekta i Maximo
• Hantera enklare uppgifter inom bokföring
• Arbeta med ständig förbättring och utveckling av vår serviceleverans
Vem är du?
• Du är flexibel och lyhörd med högt servicefokus.
• Du har förmågan till att snabbt kunna växla mellan olika arbetsuppgifter, prioritera och lösa problem som uppstår
• Du arbetar strukturerat och trivs med att planera och att tänka långsiktigt.
• Du besitter ett starkt driv där du har stor uthållighet samt fokusförmåga till att nå uppsatta mål.
• Du har god social kompetens då du kommer att ha mycket kontakt med både vårdpersonal, kollegor och leverantörer där det ställs höga krav på social förmåga och en positiv grundattityd.
Vi ser att du har:
• Administrativ vana att hantera olika typer av datorsystem
• Har goda kunskaper i svenska samt engelska i både tal och skrift
• Har god datorvana i Office 365 främst i Excel och Power Point
• Tidigare kunskaper i Maximo ser vi som meriterande
Meriterande:
• Erfarenhet av att jobba i Faciliate
• Erfarenhet av att jobba i IBM Maximo
• Erfarenhet av att jobba i Palette
• Erfarenhet av att jobba med fastighetstekniska leveranser
Vad vi erbjuder
• Karriärmöjligheter och utveckling inom en växande organisation
• Introduktion för nyanställda
• Marknadsmässig lön enligt kollektivavtal med årlig lönerevision
• Fast lön enligt kollektivavtal
• Avtalspension, försäkringar och förmåner som föräldralön och friskvårdsbidrag
• Löpande kompetensutveckling genom interna utbildningar och kurser
• Ett prestigelöst, mångsidigt och sammansvetsat team där alla stöttar varandra
Övrig information och kontaktuppgifter
Anställningsform: Vikariat på heltid (100 %) fram till och med januari 2025
Placering: Stockholm
Arbetstid: Dagtid, vardagar 07:00-16:00.
Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten, kontakta rekryterande chef Simon Turtle via mail eller mobil
simon.turtle@coor.com. mobil: 070 357 32 21
All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen.
Coors kund äger och förvaltar skyddsobjekt och säkerhetsklassade anläggningar och detta medför att denna roll är säkerhetsklassad. Krav för anställning är godkänd säkerhetsprövning.
Läs gärna mer om vår rekryteringsprocess här:
https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/ Vi ser fram emot din ansökan!
Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.
Ersättning Lön enligt kollektivavtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-10-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)
Arbetsplats Coor Service Management
Jobbnummer 8912610
Observera att sista ansökningsdag har passerat.