Administratör

Randstad AB / Assistentjobb / Solna
2024-02-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administratör" (publicerad 2024-06-20) ⬅️


Visa alla assistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-02-08

Dina arbetsuppgifter
Vi söker en support- och orderadministratör. I rollen kommer du hjälpa företagets orderavdelning med att ta emot ordrar, hantera dessa och handlägga dessa i deras system.

Uppdrag: start omgående, 3 månader med chans till förlängt.
Omfattning: 40h/veckan
Plats: Solna, Stockholm
Arbetsgivare: Randstad AB

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Urval sker löpande så skicka in din ansökan idag!-

Ansvarsområden
Rollen kräver stor noggrannhet, flexibilitet och ett sinne för prioritering över vad dagens arbete kräver. Du trivs med monotona arbetsuppgifter samtidigt som du behöver vara drivande och kunna kommunicera väl med dina kollegor angående dagens inkommande ordrar och leveranser. Noggrannheten är av stor vikt och bekväm att ta tag och kommunicera problem som uppstått med ordrar.

Arbetsuppgifterna kommer bland annat inkludera:

Hantera och följa upp leveranser och ordrar, utgående och inkommande
Administrera och handlägga ordrar och leveranser
Felsöka okompletta ordrar och leveransör
Kontaktnät internt
Kundkontakt och service med flertal externa kunder

Kvalifikationer
För att lyckas i den här rollen behöver du:

Tidigare arbetslivserfarenhet inom administrations-/serviceområdet eller hantering av ordrar
Förmåga att arbeta under press samtidigt som högsta standard av noggrannhet och precision bibehålls
Vara lösningsorienterad och självgående.
Välorganiserad och effektiv i hanteringen av olika uppgifter
Bekväm att kommunicera på både Svenska och Engelska.
Nyfiken och vill förstå processer och flöden.

Meriterande:
Om du har en bakgrund inom sjukvård eller hälsa.

Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Ej specificerad

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Jobbnummer
8456357

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: