Administratör
Svenska Jägareförbundet Mitt / Administratörsjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svenska Jägareförbundet Mitt i Sigtuna Svenska Jägareförbundet bildades 1830 och är en av Sveriges största medlemsorganisationer. Förbundet har cirka 110 anställda med ett flertal kontor från Luleå till Kristianstad.
Svenska Jägareförbundet har dessutom statens uppdrag att leda delar av den svenska jakten och viltvården.
Att jobba på Svenska Jägareförbundet innebär varierande och intressanta arbetsuppgifter omfattande bl. a utbildningar i praktisk jakt, viltförvaltning, myndighetskontakter, information till såväl jägare som allmänhet och att vara ett medlemsstöd i frågor som rör jakt och vilt.
Vi söker nu en Administratör
Svenska Jägareförbundet Region Mitt söker en administratör med utgångspunkt i Stockholms län. Vår närmaste kontorsplats finns i Märsta.
Arbetsuppgifter:
Som administratör inom Svenska Jägareförbundet arbetar du med att ge support till medlemmar, förtroendevalda och anställda. Du kommer att vara insatt i och stödja inom en rad olika ämnesområden, exempelvis hantering av medlemskapet, föreningsarbete, ekonomi och fakturahantering m.m. Ämnesområdena är många och varierande och du behöver bygga upp en övergripande förståelse för att kunna ge medlemmarna ett bra och professionellt bemötande. En viktig del i arbetet kommer att vara att utveckla användandet av vårt medlemssystem för att underlätta vår kommunikation med befintliga och nya medlemmar. I ansvaret ingår också att identifiera och kanalisera olika utvecklingsmöjligheter i vår kommunikation med medlemmar lokalt. Du ingår i ett team av administratörer men merparten av tiden arbetar du enskilt.
Utbildning/ erfarenhet:
För att lyckas i rollen behöver du ha relation till, eller förståelse för jakt, naturbruk och administrativa processer. Eftergymnasial utbildning inom administration är önskvärt och meriterande. Tidigare erfarenhet av administrativt arbete inom en medlemsorganisation är meriterande och vi ser gärna att du har särskilda kunskaper om medlemssystem. Erfarenhet av support/service/kundtjänst ser vi det som väldigt positivt. Arbetet kräver körkort och tillgång till bil. Vi välkomnar hundar på våra arbetsplatser.
Du har en naturligt hög servicenivå och god problemlösningsförmåga. Du trivs med att arbeta i en digital miljö och med att finnas tillgänglig på telefon. Som person är du en serviceinriktad och kommunikativ lagspelare som är trygg i dig själv. Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift där säljande egenskaper färgar din person. För att bemöta våra medlemmar på bästa sätt behöver du vara lyhörd inför din omgivning och trivs i samarbetet med andra. Vi tror att du är en person som är entusiastisk och positiv även i tuffa situationer. Vidare är du duktig på att skapa och bibehålla goda och ömsesidiga relationer.
Varaktighet/Lönesättning:
Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Heltidsanställning.
Lönesättningen är individuell och speglar kunskap, erfarenheter, prestation och ansvarstagande.
För mer information kontakta:
Regionchef: Alpo Syväjärvi, 010-584 7624,
alpo.syvajarvi@jagareforbundet.seFackliga företrädare:
Björn Sundgren, Unionen, 010-584 7677
Niklas Lundberg, Akademikerna, 010-584 7344
Publiceringsdatum2022-06-03Så ansöker duSenast den 30 juli vill vi ha din skriftliga ansökan med CV och personligt brev via mejl till:
jobba@jagareforbundet.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-30
FöretagSvenska Jägareförbundet Mitt
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Administratör Region Mitt".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Svenska Jägareförbundet 195 60 ARLANDASTAD
Tillgång till bil För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
jobba@jagareforbundet.se Arbetsplats Svenska Jägareförbundet Mitt
Jobbnummer 6710765
Observera att sista ansökningsdag har passerat.