Administratör

Just Arrived / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Just Arrived i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

<p>Vi på Just Arrived söker nu på uppdrag av HLB Bygg en säljande administratör!</p>

<p>Som administratör sköter du hantering av egna medel, fakturahantering, samt administration. Din positiva och sociala personlighet kommer användas i moment där du har kontakt med exempelvis kunder, såväl som i kontakt med dina kollegor.</p>

<p>I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att skriva presentationstexter om företaget, sköta hemsidan, skriva offerter, maila och ringa kunder för uppföljning. Ditt fokus kommer vara att hjälpa VDn med olika uppdrag, och sköta det administrativa. Det är viktigt att du vågar ta kund kontakt och har servicekänsla, samt att du har ett affärstänk. Du ska enkelt kunna presentera olika lösningar från företaget till HLB Byggs kunder.<br />
Det kommer att finnas möjligheter till att utvecklas med utbildning på företaget beroende på dina erfarenheter.</p>

<p>För att passa i denna tjänst söker vi dig som framförallt gillar ordning och reda, erfarenhet inom ekonomi och administration, inte rädd att ställa frågor, och kan arbeta självständigt. Vi tror att du dessutom är social och serviceminded eftersom du kommer ofta möta kunder från HLB Bygg. Du är även en driven person som alltid vill utvecklas, lära dig nya saker och är mån om att alltid göra ett bra jobb. Du behöver även kunna kommunicera på svenska och engelska.</p>

<p>Detta är ett konsultuppdrag via Just Arrived. Det innebär att du kommer bli anställd av Just Arrived och arbeta som konsult hos HLB Bygg. Uppdraget är till och börja med 6 månader heltid, med goda chanser till förlängning om du visar att du är rätt person.</p>

<p>När du ansöker är det viktigt att du har ett uppdaterat CV uppladdat på din profil på Just Arrived.<br />
Vi går igenom ansökningar löpande, välkommen in med din ansökan!</p>

<p>You are</p>

<ul>
<li>Social</li>
<li>Snabblärd</li>
<li>Driven</li>
<li>Självständig i ditt sätt att arbeta</li>
</ul>

<p>Work assignments</p>

<ul>
<li>Administrations ansvarig</li>
<li>Ekonomiansvarig</li>
<li>Assistera Vd</li>
<li>Sköta hemsidan</li>
<li>Skriva offerter</li>
<li>Maila och ringa kunder för uppföljning</li>
</ul>

<p>Requirements</p>

<ul>
<li>Mycket god svenska i tal och skrift</li>
<li>Bra engelska</li>
<li>Erfarenhet av administration</li>
<li>Intresse för sälj</li>
</ul>

Varaktighet, arbetstid
Your first work day will be on 2017-12-07. Your first work day will be on 2017-12-07.

Publiceringsdatum
2017-11-09

Ersättning
Your salary will be fixed at 148 SEK/hour.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Just Arrived

Adress
Just Arrived
Flyghamnsgatan 7
12835 0180

Kontorsadress
Flyghamnsgatan 7, 12835, Skarpnäck

Jobbnummer
3793261

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Just Arrived

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Just Arrived: