Administratör

Experis Sverige Huvudkontor / Ekonomiassistentjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Ånge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige Huvudkontor i Östersund, Krokom, Åre, Ragunda, Strömsund eller i hela Sverige

Marklunds grundades år 1945 och har sedan dess vuxit från att ha varit ett mindre elföretag till att bli ett av Jämtlands ledande företag inom såväl el som service och försäljning av tunga produkter inom storkök, fastighets- och industritvätt. Butiker finns i Brunflo och Bräcke.

I dagsläget har koncernen totalt 36 anställda och arbetsområdet sträcker sig över hela Jämtland och Härjedalen. Marklundskoncernen består av fyra bolag som finns på olika ställen i Jämtland med huvudkontoret i Brunflo: Marklunds El AB, Marklunds Service AB, Marklunds El i Bräcke AB, samt El, Tele & Data i Åre AB som Marklundskoncernen förvärvade 30:e april 2014.

Läs mer på www.marklunds.se

Publiceringsdatum
2014-12-19

Dina arbetsuppgifter
Som administratör på Marklunds kommer du att jobba med administration och ekonomi. Det innebär bland annat hantering av tidsrapporter, uppdatera och vårda kundregistret, svara i telefonen, skriva ordrar till montörer, beställa kontorsmaterial, hantera leverantörs- och kundfakturor samt göra bankkontroller, t.ex. likviditets- samt in- och utbetalningskontroller.

I tjänsten ingår även att sköta löner, d.v.s. göra löneberedningar för kollektiva och tjänstemän samt övrigt löpande lönearbete, ha kontroll på olika löneformer och lönedelar samt sammanställa underlag för statistik för rapportering till olika organisationer och myndigheter.

Tjänsten är placerad på Marklunds huvudkontor i Brunflo.

Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete som beskrivs ovan och känner dig trygg med att hantera de ekonomiska och lönerelaterade arbestuppgifterna. Du är van och trivs med att jobba självständigt samt att ha eget ansvar.

Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet och din förmåga att passa in i arbetsgruppen. Att du är serviceinriktad och flexibel är en grundförutsättning för att lyckas i rollen.

Ansöka och kontaktperson
Du söker tjänsten via ansökningslänken senast den 11 januari.
På grund av helgdagar kommer inga intervjuer genomföras förrän tidigast i mitten på januari.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Karin Backman på telefon 063-57 66 63 eller e-post karin.backman@se.experis.com .

Arbetstider och omfattning
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Backman 063-57 66 63

Företag
Experis Sverige Huvudkontor

Adress
Experis Sverige Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2107651

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige Huvudkontor: