Administratör

Displaygrossisten I Mälardalen AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Displaygrossisten I Mälardalen AB i Stockholm

Varumärket Eco Display står för innovativa displayprodukter, producerade av de ledande tillverkarna runt om i världen. Varumärket ägs av Displaygrossisten AB.
Vi säljer enbart till registrerade återförsäljare inom reklam- & promotionsektorn, eventföretag samt skyltmakare/monterbyggare.
Våra återförsäljare finns över hela landet och produkterna marknadsförs under varumärket Eco Display.
Tjänsten består av olika displayprodukter som sätts ihop för att optimera budskap utifrån ett ekonomiskt och användarvänligt perspektiv med starkt miljötänk i bakgrunden.
Med lång erfarenhet av försäljning av rollups, vepor, beachflaggor, reklamtält som grossister har vi blivit en av Sveriges största aktörer som ständigt strävar efter att effektivisera produktionen och öka den personliga servicen.

Vi behöver nu rekrytera nu en administratör med arbetsplats i centrala Stockholm.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning och till att börja med en halvtidstjänst. Målet är att tjänsten med tiden ska utökas till en heltidstjänst.

Som administratör är du involverad i det löpande arbetet som består av bl a ordermottagning, offerthantering och leverantörsbeställningar.
I rollen ingår ständig kundkontakt.
Du förväntas också utforma införsäljningsarbete på både ny och befintlig kundstock och att vara aktiv vid idéarbete inför t ex en ny kampanj.

Stort plus om du har kunskap om skapande och hantering av tryckunderlag i PhotoShop och Illustrator. För den som har kunskapen finns möjlighet till att utöver administration ta fram tryckunderlag, underhålla hemsidan med skapande av produktblad och banners.

Plus om du har hunnit skaffa dig ett par års reklam eller marknadsföringserfarenhet men viktigast att den vi söker har kundfokus och förståelse för vad våra kunder behöver kommunicera. Det gäller även att kunna inspirera kunden och ge råd om på vilket sätt kunden bäst når ut med sitt budskap.

Du tycker mycket om försäljning och att skapa goda relationer med både kunder och leverantörer.
Som person är du engagerad, professionell och har servicekänsla. För att trivas hos oss bör du vara öppen, prestigelös och självständig. Du bör även ha hög ansvarskänsla, och vara noggrann.

Vill du veta mer om oss, besök www.ecodisplay.se

Du söker tjänsten genom att skicka personligt brev och CV till Marlene Roxenback, marlene@ecodisplay.se , +46 73 639 50 10. Skriv gärna med en kortare motivation om varför just du är rätt person för tjänsten.

Intervjuer sker löpande så vänta inte med ansökan då vi hoppas att vi hittat rätt person som kan börja 3 september.

Publiceringsdatum
2012-07-13

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid
Till att börja med arbetstid 50% som kommer att utökas till 100% på sikt.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-08-20
Ange följande referens när du ansöker: ADM
Ansökan kan skickas till e-postadress: marlene@ecodisplay.se

Företag
DISPLAYGROSSISTEN I MÄLARDALEN AB

Adress
DISPLAYGROSSISTEN I MÄLARDALEN AB
RIDDARGATAN 3 B
11435 STOCKHOLM

Kontorsadress
RIDDARGATAN 3B
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 073-6395010

Jobbnummer
1295070

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Displaygrossisten I Mälardalen AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Displaygrossisten I Mälardalen AB: