Administratör - 50% ca 6 månader

Avanti Rekrytering & Interim AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanti Rekrytering & Interim AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Avanti har utifrån flera års erfarenhet skapat en unik och framgångsrik modell i syfte att säkerställa rätt kandidater och kompetens kopplat till våra uppdragsgivares mål och visioner. Vår samlade kompetens och kundanpassade processer ligger till grund för utvecklande och lyckade samarbeten, rekryteringar och interimslösningar.

Avantimodellen bygger på insikt och förståelse för våra uppdragsgivares verksamhet och bransch. Vi på Avanti har en tydlig vision om hur rekryteringar, interimslösningar och dess processer kontinuerligt kan vidareutvecklas i interaktion med våra uppdragsgivare. Avantimodellen och våra processer gör det också möjligt att effektivt kvalitetssäkra våra uppdrag.

Administratör - 50% ca 6 månader

Vill du arbeta i en roll där din insats gör verklig skillnad? Vi söker nu en strukturerad och lösningsorienterad Administratör till en offentlig verksamhet med ett starkt samhällsuppdrag.

I den här rollen blir du en nyckelperson i att säkerställa att arbetet i organisationen flyter smidigt. Du kommer att ha ett brett ansvar för att stötta både verksamhetens ledning och övriga medarbetare med administrativa uppgifter - allt ifrån möteskoordinering till dokumenthantering och enklare utredningar.

Publiceringsdatum
2025-07-04

Dina arbetsuppgifter
Rollen omfattar ett brett spann av administrativa arbetsuppgifter och service, där du i nära dialog med uppdragsgivare bidrar till struktur, kvalitet och effektivitet i det dagliga arbetet.

Du ansvarar för att skapa ordning i digitala arbetsytor, boka möten och lokaler, dokumentera och följa upp ärenden samt bistå vid större interna arrangemang. Rollen innefattar även uppgifter som enklare utredningar, hantering av avtal, utskick av enkäter och löpande stöd kring resor, dokumentation och andra praktiska delar som får vardagen att fungera för verksamheten.

Det här är ett uppdrag som kräver både struktur, samarbetsförmåga och ett stort mått av eget ansvar. Du kommer att vara ett efterlängtat stöd för kollegor som arbetar i en miljö med högt tempo och samhällsviktiga uppgifter.

Vem vi söker
För att trivas och lyckas i den här rollen ser vi att du:

Har tidigare erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete, gärna från offentlig sektor
Arbetar obehindrat i Officepaketet och är van vid digitala samarbetsytor
Kommunicerar tydligt och professionellt i både tal och skrift på svenska
Har förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt och prioritera bland uppgifter
Är serviceinriktad, strukturerad och trygg i kontakten med olika intressenter

Det är meriterande om du har arbetat med ärendehanteringssystem och/eller dokument- och diarieföring i tidigare roller.

Om uppdraget
Arbetsplats: Stockholm
Omfattning: Deltid 50%, på plats i kundens lokaler
Uppdragets längd: Start snarast 1 augusti t.om. sista december 2025

Under uppdraget kommer du att vara anställd av Avanti Rekrytering & Interim och vara en del av vår gemenskap.



Kontakta gärna Niklas Almquist på 0733 640 640 alt niklas@avantirekrytering.se om du vill veta mer.

Vänligen skicka in ansökan via systemet då vi inte har möjlighet att ta emot ansökningar via e-post.



#avantirekrytering



Sökord: Administratör, Assistent, Koordinator, Office Manager, Samordnare, Registrator, Handläggare

Ersättning
Timlön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-07-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanti Rekrytering & Interim AB (org.nr 559065-3076)

Jobbnummer
9419018

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanti Rekrytering & Interim AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanti Rekrytering & Interim AB: