Administrativt support till Taxi Stockholm

TNG Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Till Taxi Stockholm söker vi nu omgående en administratör som kommer att jobba med säljsupport både internt och för våra företagskunder. Sök idag!

Trivs du att jobba med administration och säljsupport, ha många kontakter med kunder och kollegor samt jobba i olika system? Då kan det här vara ett spännande och roligt uppdrag för dig. Läs gärna vidare.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder dig en utvecklande och attraktiv tjänst på Taxi Stockholm där du kommer att hjälpa våra kunder med frågor kring deras avtal med Taxi Stockholm och vårt rikstäckande bolag Svea. Du kommer även vara en viktig del av vår säljorganisation internt eftersom du ger support i sälj, implementation och i drift. Här kommer du få vara en del av en attraktiv arbetsplats där du ges utrymme att växa som person och samtidigt vara en del av ett professionellt team.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

* Serva Taxi Stockholms och Sveas kunder med svar på diverse frågor via mail och telefon som rör bokningssystemet, betalningsfrågor och mycket annat
* Vara support till vår implementatör Johanna som implementerar nya kundavtal i drift och även hjälpa andra kollegor inom säljorganisationen

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer att arbeta som konsult via oss på TNG. Det innebär att du blir anställd av TNG men arbetar i Taxi Stockholms centrala lokaler på Luntmakargatan i Stockholm. Uppdraget startar så snart som möjligt och pågår i 4 månader, med möjlighet till förlängning. Du kommer att jobba kontorstider.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen som administrativ support på Taxi Stockholm tror vi att du har några års erfarenhet av administrativt arbete. Du behärskar obehindrat svenska och engelska i skrift och tal. Du bör ha god datorvana och ett intresse för olika system då du kommer att hjälpa kunder med praktiska frågor i och rörande vårt kundsystem.

Som person gillar du att hjälpa andra och ge service, samtidigt behöver du ha ett visst mått av integritet så att du kan säga ifrån vid behov. Vi vill att du är driven som person och tar dig an nya uppgifter med energi och med ett öppet sinne. Jobbet innebär både att du kommer att arbeta självständigt och att du samarbetar med kollegor.



INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2016-11-25

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Björk 0709-513569

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3189158

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: