Administrativt ansvarig
Intend AB / Ekonomichefsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Intend AB i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Nässjö eller i
hela Sverige A&P har sedan verksamhetens start tidigt 2000-tal utvecklat en förmåga att genomföra värdeskapande fastighetstransaktioner, inom såväl storstadsregionerna som på de mindre likvida regionala och lokala marknaderna. Vi har skapat ett omfattande nätverk och byggt upp en regional närvaro med egna kontor i Jönköping, Göteborg och Stockholm. Bland våra klienter finns publika och privata fastighetsbolag, internationella fonder och investerare, utvecklare samt nordiska industribolag. En proaktiv inställning, helhetssyn och ett starkt, långsiktigt engagemang i klienternas utmaningar utgör grunden för våra framgångsrika uppdrag. Inom A&P hittar vi även Quadrent, som är Jönköpings ledande lokalförmedlare.
För mer information om A&P besök
www.a-p.se och
www.quadrent.se Som administrativt ansvarig hos A&P erbjuds du ett omväxlande och fritt arbete. Tycker du om att arbeta självständigt och trivs med de korta beslutsvägar som ett litet företag erbjuder kan detta vara rätt möjlighet för dig! Du kommer rapportera och arbeta direkt mot ledningsgruppen. Befattningen är nyinrättad och du ges därför en möjlighet att vara med och påverka delar av tjänstens utformning redan från start. Man är i dagsläget 8 anställda och önskar nu utöka teamet. Placering är på kontoret i centrala Jönköping.
Publiceringsdatum2018-08-31Dina arbetsuppgifter• Hantering av ekonomi och leverantörskontakter (det löpande ekonomiarbetet utförs av redovisningsbyrån)
• Utforma kostnadsbudget årligen och ha likviditetskontroll
• Hantera den årliga revisionen
• Ansvara för inbetalning av skatter och moms
• Diverse kontorsgöromål
• It frågor
• Tillse att GDPR och PTL process efterlevs, uppdateras och skapas avseende GDPR.
• Tillse att löner utbetalas
KvalifikationerVi söker dig som har övergripande erfarenhet av redovisning, revision, moms och skatt.
God datorvana, mycket goda kunskaper inom Outlook, Excel och Word.
Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande. Du kanske haft/har eget bolag och vill ingå i ett större sammanhang.
Dina personliga egenskaperDu är affärsmässig och professionell med ett lättsamt prestigelöst sätt. Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen är att du är noggrann, serviceinriktad och van att arbeta självständigt.
Tjänsten omfattning är 80%, men är 100% under första tiden.
För mer information kontakta Anders Roos,0705-320 818 eller Ida Brage, 0730-322 086 på INTEND som vi samarbetar med i denna rekrytering.
Ansök via
www.intendab.com snarast då urval sker löpande.
Vi undanber oss samtal från från CV- och annonssäljare!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagINTEND AB
AdressINTEND AB
Kompanigatan 5
55305 Jönköping
KontorsadressKompanigatan 5
Jobbnummer 4322157
Observera att sista ansökningsdag har passerat.