Administrativt ansvarig

Tbst Consult AB / Redovisningsekonomjobb / Söderhamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Söderhamn, Bollnäs, Hudiksvall, Ockelbo, Gävle eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tbst Consult AB i Söderhamn, Gävle eller i hela Sverige

TBST Consult AB hjälper företag i allt de själva ej vill syssla med eller ej hinner med. Se www.TBST.se

Vi har identifierat 4 områden som en småföretagare behöver hjälp med. Det är *Administration *Data *Finansiering *Försäljning/Marknadsföring.

Vår idé är att erbjuda företag på orten tjänster som utförs med högsta möjliga kvalité till marknadens lägsta priser.

Vi arbetar i huvudsak under och i Franchisekoncept men har även traditionella anställningar och vårt fokus är att bereda personer med ambitioner och kunnighet sysselsättning i näringslivet.

TBST Administration som är "ett koncept inom TBST Consult AB" söker nu Administrativt ansvarig.

I huvudsak skall varumärket TBST Administration bäras av Franchisetagare runt om i Sverige men i detta fall söker vi egen personal för anställning. Tillhör Du dem som önskar "visa upp Dig och visa vad Du går för" finns 2 platser.

Det spelar ingen roll var Du bor egentligen bara Du har möjlighet att emellanåt ta Dig till Söderhamn. Vi har nu några Redovisningskonsulter runt om i landet som är anställda och Du kommer också att ta kontakt med ev Franchisetagare som sökt deltagande i vårt koncept.

Vi arbetar mycket effektivt, kunderna mailar in sina Leverantörsfakturor, Dagskassor eller Verifikationer och de hamnar direkt på arkivplatsen. Våra Redovisningsekonomer (anställda) eller våra Franchisetagare (redovisningsbyråer) bokför dessa affärshändelse vart som helst i landet, bara Internet finns.

Det är mycket effektivt och vi ligger i framkant avseende våra koncept. Kunderna får bra ordning och enkel hantering och vi blir effektiva, ja alla tjänar på detta.

Vi är Åf och Byråpartner till Fortnox.

Arbetet
Du skall ansvara för avdelningen TBST Administration och själv ha grundläggande kunskaper i bokföring, deklarationer, löner och bokslut.

Du skall kunna hantera ett småföretag själv men i huvudsak kommer Du att serva Franchisetagarna och etablera nya tillsammans med Försäljningsansvarig.

Du har rapporteringsskyldighet och kommer att sitta i ledningsgruppen.

Publiceringsdatum
2015-04-24

Ersättning
Vi förhandlar givetvis om lönen så ange gärna Dina lönekrav men var inte främmande för resultatlön då vi önskar börja så tills verksamheten satt sig.

OBS ! Var medveten om ovan, vår önskan om resultatlön i huvudsak. Blir Du osäker då men är duktig så är det troligtvis tråkigt då vi tror att månadslönen blir väsentligt över 40 tkr inom det närmaste året.

Maila in Ditt intresse och bifoga ett fotografi.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-24
Ange följande referens när du ansöker: Administrativt ansvarig
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@tbst.se

Företag
TBST Consult AB

Adress
TBST Consult AB
Granvägen 1
82635 Söderhamn

Kontorsadress
Granvägen 1
Söderhamn

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 010-495 80 50
E-postadress: Info@TBST.se

Jobbnummer
2263910

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tbst Consult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tbst Consult AB: