Administrativ tolk sökes
My Details Bromma AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos My Details Bromma AB i Stockholm Den anställde skall arbeta som thailändsk-svensk tolk- och kontaktperson i importfrågor och med administrativt arbete i samband med internetbutiksverksamhet samt ha visst ansvar för supportärenden i detta sammanhang.
Hon/han skall uppvisa ett gott affärsmannaskap, ha en god känsla för skandinaviskt design- och formspråk, vara utåtriktad och ha en stark känsla för att kommunicera sitt budskap även i trängda lägen. God lokalkännedom i Bangkok, butikserfarenhet samt kunskaper inom redovisning är meriterande.
Kontor och eventuellt erbjuden bostad ligger i nuläget i direkt anslutning till privatbostad i Bromma
Publiceringsdatum2008-09-23Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Heltidstjänst
ErsättningFast lön
17500
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
waagensen@telia.comFöretagMY DETAILS BROMMA AB
AdressMY DETAILS BROMMA AB
GRÖNVIKSVÄGEN 143
16776 BROMMA
KontorsadressGRÖNVIKSVÄGEN 143
BROMMA
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-257840
Jobbnummer 317213
Observera att sista ansökningsdag har passerat.