Administrativ support till växande FinTech-startup

KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Göteborg
2020-07-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ support till växande FinTech-startup" (publicerad 2020-07-10) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Stenungsund eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2020-07-02

Om tjänsten
Vill du hjälpa människor att få bättre kontroll på sina abonnemang och privata ekonomi? Är du en positiv och prestigelös person som vill göra skillnad i en administrativ roll? Här får du möjlighet att tillhöra ett inspirerande support-team på fyra personer som alla strävar efter att ge Minna Technologies användare den bästa upplevelsen! Tjänsten startar i slutet av augusti och förväntas pågå i 6 månader, med chanser till förlängning.

Minna Technologies har valt att samarbeta med KFX HR-partner i denna rekryteringsprocess. Du kommer att bli anställd hos oss på KFX HR-partner och uthyrd hos vår kund Minna Technologies. KFX är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Om företaget
Idag kan du abonnera på allt, från film och musik till försäkringar och gymmedlemskap. Det snabbt växande FinTech-företaget Minna Technologies hjälper miljontals människor runt om i världen att få bättre kontroll över sina abonnemang. Med hjälp av Minnas produkter kan du som användare spara tid och pengar genom att säga upp eller förbättra dina abonnemang.

Minna Technolgies världsledande produkter används för närvarande av några av de största bankerna och tjänsteleverantörerna i Europa. Genom partners som Swedbank, Danske Bank, Telia och E-ON, hjälper Minna Technologies mer än 10 miljoner konsumenter att hantera sina abonnemang. Allt detta för att göra livet lättare och ge makten till den moderna konsumenten.

Förutom att göra skillnad har du också en möjlighet att arbeta med intelligenta och drivna människor som brinner för teknik. Här blir du en del av en omtänksam, inkluderande och inspirerande arbetsmiljö där du uppmuntras att vara dig själv och växa som person. Välkommen till familjen. We bring power to the modern consumer!

Dina arbetsuppgifter
Minna Technologies växer och inleder fler partnerskap med banker i världen. Företagets support-team består idag av fyra kollegor som behöver din hjälp.

Vi söker därför dig som vill förstärka teamet med administrativ expertis kring hantering av ordrar och uppsägningar. Med datorn som ditt främsta arbetsredskap kommer du ha kontakt med tjänsteleverantörer och användare, främst i skrift. Arbetet kan komma att bli repetitivt. För dig med rätt inställning och driv, finns möjlighet att få fler arbetsuppgifter och mer ansvar.

Kvalifikationer
Vi söker dig som vill vara del av ett härligt team kollegor som alla strävar efter att göra skillnad för den moderna konsumenten! För att trivas på bolaget bör du som person vara prestigelös och öppen för att arbeta hands on, i högt arbetstempo. Du har en positiv attityd och tar gärna egna initiativ för förbättring eller när du stöter på problem. Du är mån om att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och har inga problem att arbeta självständigt. Goda datorkunskaper ser vi som en förutsättning för att klara av arbetet.

Kommunikation inom företaget sker främst på engelska men även på svenska, flytande kunskaper är därför ett krav i såväl skrift som tal. Andra europeiska språk är meriterande.

Övrig information
Vill du vara en del av detta fantastiska team som ger makt till den moderna konsumenten? Skicka in din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande. Detta innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Alla ansökningar sker via kfx hemsida, www.kfx.se.

Kunskap-, engelska- och personlighetstester samt bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.

Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-08-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4171".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Göteborg AB

Jobbnummer
5285314

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: