Administrativ support till Holger Andreasen AB

Oak Consultant Group AB / Inköpar- och marknadsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oak Consultant Group AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Är du spindeln i nätet och gillar att stötta dina kollegor i olika processer samt är administrativ lagd? I så fall tror vi du passar jättebra för att få chansen att arbeta som administrativ support hos Holger Andreasen AB i Örebro.

Företaget sitter i fräscha lokaler där den fysiska arbetsmiljön är oerhört inspirerande. Här erbjuds du ett varierande arbete inom ett strukturerat företag med ett trevligt och uppmuntrade arbetsklimat bland kollegorna.

Publiceringsdatum
2022-02-11

Dina arbetsuppgifter
Som administrativ support kommer du vara behjälplig i sälj- och serviceprocesserna med bl a orderhantering, beställning från leverantör och transportbokning. Utöver detta kommer du arbeta med administrativa arbetsuppgifter i samband med inkommande gods, ge service via telefon och i dessa sammanhang vägleda kund till rätt kontakt internt.

Du kommer till exempel att:

- Besvara inkommande samtal
- Arbeta med orderläggning och fakturering (inklusive serviceavtal)
- Administrera inkommande och avgående gods
- Administrera fraktbokningar och tullärenden
- Utföra beställningar
- Registrering, kontering av leverantörsfakturor
- Bevakning av lagernivåer, prisuppdateringar samt månadsavstämning gällande fakturering
- Utföra enklare säljärenden, ex återkommande kundorder på enklare produkter



Tjänsten passar dig som vill ha ett varierande arbete och gillar att serva interna och externa kunder. Du får ett stort eget ansvar och med det möjligheter att ta egna initiativ till att påverka utvecklingen i verksamheten.



Vi söker dig som

Har tidigare erfarenhet från administrativa eller serviceinriktade arbetsuppgifter. Trivs och känner dig stimulerad av samarbete med såväl kollegor som kunder och leverantörer. Har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Har ett tekniskt intresse samt har erfarenhet av att arbeta i MS-Office eller andra administrativa programvaror.

Som person är sätter du stort värde i att ge god service och att vara lösningsfokuserad i ditt arbete. Då du kommer ha regelbunden kontakt med kunder, leverantörer och kollegor är det viktigt att du är en lagspelare som gillar det sociala samspelet. Skulle du dessutom beskriva dig som driven, noggrann och med en härlig energi? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss!



Övrig information
I denna rekrytering samarbetar Holger Andreasen med oss på Oak Consulting. Har du frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att höra av dig till någon av våra HR konsulter:

Helena Fiedler:

070-591 90 33 eller mejl Helena.Fiedler@oakconsulting.se

David Dahlblom:

070-301 99 80 eller mejl David.Dahlblom@oakconsulting.se



Då vi tillämpar ett löpande urval vill vi ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 6/3. Observera att vi ej tar emot ansökningar via e-mail.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oak Consultant Group AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/12".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Oak Consultant Group AB (org.nr 556936-4283)

Arbetsplats
Holger Andreasen AB

Jobbnummer
6336058

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oak Consultant Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oak Consultant Group AB: