Administrativ support till Älmhult

Manpower Huvudkontor / Butikssäljarjobb / Älmhult
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Älmhult, Osby, Östra Göinge, Ljungby, Markaryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Älmhult, Ljungby, Markaryd, Olofström, Alvesta eller i hela Sverige

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

Publiceringsdatum
2016-03-18

Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet söker dig som vill arbeta som administrativ support hos en av våra kunder i Älmhult. Du kommer tillhöra en supportavdelning där du supporterar i vår kunds interna beställningsportal och svara på frågor från all personal som är användare av portalen. Frågor inkommer både via telefon och mail. Du kommer också att följa upp beställningar och se till att servicenivån från leverantörerna är god. Du deltar i förbättringsarbete tillsammans med övriga kollegor i gruppen för att säkra att användarna får det stöd de behöver.

Detta uppdrag startar i början på april och beräknas pågå till och med 2016-09-30.

Vem är du?
Du behöver ha erfarenhet från arbete i en supportfunktion, reception eller liknande där du har bemött och hjälpt kunder båda via telefon och mail. I ditt arbete bör du ha hanterat en större mängd frågor så att du har vana av att ha många ärenden igång samtidigt. Du social och utåtriktad och trivs med att bemöta människor och ge god service. Du har förmåga att jobba och samarbete i team men kan även jobba självständigt och ta egna initiativ. Du är lättlärd och kan snabbt ta till dig och lära dig använda nya IT-funktioner.

Krav för tjänsten är goda kunskaper i Office-paketet och att du har arbetat i något mer avancerat administrativt datasystem, t.ex. SAP eller liknande. Då vår kund är ett internationellt företag så behöver du ha goda kunskaper i både svenska och engelska.

Vad kan vi erbjuda dig?
Du får möjlighet att skaffa dig erfarenheter från olika arbetsplatser och branscher samt chans att bygga upp ett stort kontaktnät. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. För mer information om jobbet är du välkommen att kontakta Charlotte Gustafsson på 0470-74 55 90. Då tjänsten har omgående start kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi önskar därför din ansökan snarast möjligt. Vi tar endast emot ansökningar via registrerat cv på www.manpower.se .

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Charlotte Gustafsson 0470-74 55 90

Företag
Manpower Huvudkontor

Adress
Manpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2733815

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Huvudkontor: