Administrativ stöd till säljavdelning
Jobquest Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Administrativ stöd till vår kund inom Telekom
Du kommer att arbeta i ett team med 12 anställda inom telekom. Tjänsten erbjuder utvecklingspotential och möjlighet att själv påverka ditt arbete.
Vanliga arbetsuppgifter som ingår:
• Stödja företagssäljavdelningen med att ta fram kostnader
• Ta fram lösningar inför offerering till kund.
• Lägga beställningar
• Följa upp beställningar
Uppdraget är en del av JobQuest personaluthyrning. Du kommer vara anställd av JobQuest och arbeta som konsult hos vår kund.
Din Profil:
Som person är du noggrann, snabb och kostnadsmedveten. Tjänsten kräver också att du vågar ta för dig och att du är flexibel
Vi tror även att du har:
• Gymnasieutbildning
• Erfarenhet av orderhantering.
• Mycket god datorvana
• Goda kunskaper i Excel
• Behärskar engelska flytande i tal och skrift
Meriterande:
• Erfarenhet från telekom
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper
Din ansökan:
Vi kommer att arbeta löpande med rekryteringsprocessen och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på
www.jobquest.se. Din ansökan ska innehålla cv, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post
kontakt@jobquest.se Kollektivavtal: Vi följer bemanningsföretagens kollektivavtal.
När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer
Om Jobquest:
JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.
Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.
Varaktighet, arbetstid
Heltid 100% Möjlighet till förlängning
Publiceringsdatum2016-12-08Ersättning25000kr Månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKirsi Andersson
FöretagJobquest Sverige AB
AdressJobquest Sverige AB
Upplandsgatan 7
11123 Stockholm
KontorsadressUpplandsgatan 7 11123 Stockholm
Jobbnummer 3203174
Observera att sista ansökningsdag har passerat.