Administrativ kundtjänstmedarbetare till internationellt företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2020-01-07Dina arbetsuppgifterVi söker just nu en administrativ kundtjänstmedarbetare till ett internationellt företag i Stadshagen. Du kommer att vara del av vår kunds eftermarknadsteam som säkerställer att befintliga kunder får stöd när de behöver nya tillbehör eller reservdelar till sina produkter. En viktig del i ditt uppdrag är att förvalta varje kontakt på ett sätt som både gör kunden nöjd och uppmuntrad till fortsatt samarbete.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att:
* Hantera produkt-, leverans- och prisfrågor
* Orderläggning
* E-handelssupport och rådgivning kring reservdelar
* Skapa nya affärer genom aktiv försäljning till kunderna du har kontakt med
Vem är du?
Till denna tjänst söker vi dig som har något års erfarenhet av kundservice, där vi ser det som meriterande om du tidigare arbetat inom teknisk rådgivning av hushållsprodukter. Du är kommunikativ och har en god förmåga att använda frågeteknik för att få kunder att beskriva sitt behov.
Vi tror att du har ett personligt driv, samtidigt som du är lugn och tålmodig. Du älskar att engagera dina kollegor och är den som drar ihop ditt team till en AW! Vidare har du en god problemlösningsförmåga och har genom tidigare roller visat att du inte bara hittar problemen, utan också driver igenom förbättringar när det krävs!
Du erbjuds en utvecklande och spännande tjänst hos ett internationellt företag som sitter i fina lokaler i Stadshagen. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd hos Jurek Rekrytering & Bemanning men arbeta ute hos vår kund. Uppdraget är på heltid med omgående 3 februari och till en början fram till 3 maj 2020.
Vi intervjuar löpande till denna tjänst och du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Angeliqa Haapanen på
angeliqa.haapanen@jurek.se Om företagetJurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Sökord: Kundservice, Kundsupport, Service, Telefonist, Kundservicemedarbetare, Kundmottagare, First Line, Second Line, Support, Rådgivare, Supporttekniker, Back Office, Helpdesk, Costumer Service Specialist, Kundtjänst, Kundtjänstmedarbetare, Teknisk administratör.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jurek Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 556694-5324),
http://www.jurek.se/ Jobbnummer 5028446
Observera att sista ansökningsdag har passerat.