Administrativ kundtjänst till långsiktig tjänst
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2016-04-25FöretagetI rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta hos ett av de ledande företagen inom sin bransch. Företaget är måna om sin personal och erbjuder bland annat löpande utbildning och kompetensutveckling.
Du börjar som konsult hos Bravura och har god chans att rekryteras över till företaget.
Dina arbetsuppgifterSom administrativ kundtjänstmedarbetare tar du ansvar för inkommande ärenden. Dina främsta verktyg är telefonen och olika affärssystem. I arbetsuppgifterna ingår bland annat handläggning av reskontra ärenden och behandling av kundförfrågningar. Det är en vårdande roll där du tillsammans med kunden kommer fram till den bästa lösningen. Du mäts bland annat genom antal samtal, kundbemötande och lösningsgrad.
KvalifikationerErfarenhet: Arbetslivserfarenhet inom relevant område som exempelvis kundtjänst, administration eller annan relevant serviceerfarenhet.
Övriga krav (språk/programvaror): God system- och datorvana.
Flytande kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.
Meriterande: Erfarenhet av inkasso, administration, ekonomi, kundtjänst och/eller juridik.
Dina personliga egenskaperVi söker dig som är serviceinriktad och som har en god förmåga att hantera olika situationer som kan uppstå med kunder. Du har en personlig mognad, en förmåga att behålla ett lugn under telefonsamtalen och kan genom att lyssna på gäldenären få till rätt lösning. Vi ser det som en fördel om du har en god förhandlingsförmåga och ett tydligt affärsfokus.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura,
info@bravura.se , tel. 08-400 240 50
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: inkasso, handläggning, kredit, kundtjänst, kundservice, kundtjänstmedarbetare, kundsupport, sälj, reskontra, inkassoärenden, bevakning, bevakningshandläggare
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVendela Zetterkvist 08-40024050
vendela.zetterkvist@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2804333
Observera att sista ansökningsdag har passerat.