Administrativ koordinator till BTS Group
Rp Rekrytering Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider, med viss flexibilitet
Ort: Östermalm, Stockholm
Anställningsform: Direktrekrytering
VILKA ÄR BTS GROUP?
BTS är ett globalt konsultföretag med fokus på att genomföra förändringar för ledande internationella företag. Genom skräddarsydda affärssimuleringar och upplevelsebaserad inlärning hjälper BTS sina kunder med att utveckla affärsmannaskap, ledarskap och försäljning. Kulturen präglas av en entreprenöriell, dynamisk och positiv anda. Det är högt i tak, mycket frihet under ansvar och härliga arbetskollegor. BTS har 34 verksamma kontor på sex kontinenter med över 1000 anställda. Huvudkontoret är beläget i ljusa och fräscha lokaler i på Östermalm med ett 30-tal medarbetare.
DIN ROLL:
I rollen som administrativ koordinator kommer du att ge omfattande administrativ stöttning inom rekrytering till medarbetare och chefer i övriga regioner. Du kommer att arbeta nära dina kollegor på BTS sex kontor inom Europaregionen: Stockholm, London, Portsmouth, Paris, Amsterdam och Köln. Du kommer vara en del av ett litet team, People Experiance-teamet, där du kommer att ha en central funktion.
VEM ÄR DU?
Du är en strukturerad och självständig person som har god förmåga prioritera ditt arbete. För att lyckas i rollen tror vi att du är en fena på administration och brinner för detaljarbete. Du är analytisk, noggrann, kommunikativ och har förmågan att arbete med flera saker samtidigt. Dessutom kan du arbeta mot deadlines, samt vara fokuserad på att leverera resultat.
Har tidigare arbetat administrativt
Har goda kunskaper i Officepaket och har lätt för att lära dig nya system
Kan uttrycka dig flytande i engelska i både tal och skrift, meriterande om du kan tyska och franska
ÖVRIG INFORMATION
• Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seOm Ryska Posten Bemanning
Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-01-13ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRp Rekrytering Bemanning AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429),
http://www.ryskapostenbemanning.se Arbetsplats Ryska Posten Bemanning
Kontakt Gabriela Montenegro
gabriela.montenegro@rpbemanning.se 08 518 072 04 Jobbnummer 6246518
Observera att sista ansökningsdag har passerat.