Administrativ koordinator

Framtiden i Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du student eller jobbar deltid? Är du den som gärna planerar, organiserar och har koll på läget? Sök då denna tjänst!

Publiceringsdatum
2015-05-06

Arbetsuppgifter
Som koordinator för vår kund kommer du i samråd med säljarna att i detalj planera allt kring mässor och demon hos slutkund. Du kommer att ha använda dig av två olika scheman i excel som verktyg när du arbetar och planerar. Som deras koordinator kommer du bland annat att ha kontakt med mässarrangören, mäss speditören, Tullen och handelskammaren. De flesta kunder är internationella så du kommer att kommunisera mycket på engelska främst via mail. Inledningsvis kommer du att assistera den som ansvarar för detta idag för att sen ta över dessa arbetsuppgifter helt och hållet och ta huvudansvaret. Viktigt att du har koll på mailen och att du är noggrann så att produkterna finns på plats när säljare åker till kund för att demonstrera den i ett annat land.

Om företaget
Vår kund har funnit sedan 1997 och utvecklar och säljer system samt maskiner inom deras nisch. Deras kunder finns över hela världen. I Göteborg är de 25st som jobbar, varav några är programmerare, marknadsförare och säljare. Kontoret ligger i centrala Göteborg med närhet till allt.

Profil
Vi söker dig som har en annan sysselsättning idag, t.ex. studier eller annat deltidsjobb och som tycker det är kul med att samordna inför event och mässor.

Viktiga personliga egenskaper hos dig är att du är noggrann, klarar av att hantera flera bollar i luften samtidigt och att du är snabblärd.

Skallkrav:
• Svenska och engelska flytande
• Mycket goda kunskaper Word och Excel

Meriterande:
• Transport och logistik kunskap

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: Omg
Omfattning: Timanställning tills vidare
Ort: Göteborg
Urval: Löpande, Sök idag!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-27
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 5423
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Wallin Borg kristina.wb@framtiden.com

Företag
Framtiden i Sverige AB

Adress
Framtiden i Sverige AB
Kristinelundsgatan 13
41137 Göteborg

Kontorsadress
Kristinelundsgatan 13, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2282058

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: