Administrativ handläggare för amorteringsuppskov sökes till Almi
Studentconsulting Sweden AB (Publ) / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Studentconsulting Sweden AB (Publ) i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Är du en serviceinriktad samt kommunikativ person som besitter en god analytisk förmåga? Är du tillgänglig omgående i Uppsala och vill vara del av ett statligt företag? Då har vi rätt tjänst för just dig!
Vår kund Almi Företagspartner AB ägs av staten och är moderbolag i en koncern med 16 regionala dotterbolag och underkoncernen Almi Invest. De regionala dotterbolagen ägs till 51 procent av moderbolaget och till 49 procent av regionala ägare och erbjuder lån och affärsutveckling. Almi Invest AB ägs till 100 procent av moderbolaget och bedriver riskkapitalverksamhet.
På grund av samhällets rådande omständigheter har Almi behov av att stötta upp deras kreditavdelning med administrativa handläggare. I rollen kommer du att ha direktkontakt med befintliga kunder per telefon och mail, genomföra en KYC samt registrera uppskovet i Almis kreditsystem. För bästa möjliga uppstart inleds rollen med en gedigen introduktion av arbetsuppgifterna där du får ta del av tydliga mallar samt rutiner kring hur du ska hantera dina ärenden.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställda av oss på StudentConsulting men arbeta hos Almi beläget i centrala Uppsala. Uppdraget förväntas starta omgående och fortlöpa i fem månader. Arbetstiderna är förlagda kontorstider och du förväntas vara tillgänglig på heltid, med viss flexibilitet till kortare veckor under terminerna som student. För att vara aktuell för tjänsten krävs en godkänd kredit- samt bakgrundskontroll. Har du några ytterligare funderingar kring rollen är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Elin, på
elin.radgren@studentconsulting.com.
Publiceringsdatum2020-03-24ProfilFör att vara aktuell för rollen krävs det att du studerar en eftergymnasial utbildning inom ekonomi med max ett år kvar, alternativt har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundtjänst och administration. Du är tillgänglig på heltid och är du student har du möjlighet att arbeta cirka 60% i april samt maj för att därefter gå upp till 100% under sommaren. Du besitter mycket god systemvana då det krävs att du är snabblärd i Almis interna kreditsystem. Vidare har du grundläggande kunskap inom Officepaketet. Det är meriterande om du har arbetat med KYC (kundkännedom) sedan tidigare. Som person ska du vara snabblärd i kombination med att alltid arbeta noggrant och kvalitetssäkrat. Vi ser gärna att du är serviceinriktad och kommunikativ då du kommer ha daglig kontakt med deras kunder. Du är ansvarsfull och trivs i en självständig roll. Du arbetar obehindrat på svenska och engelska, vidare är det meriterande om du även behärskar andra språk, då Almis kunder pratar flera olika språk. Låter detta som en tjänst för dig? Ansök redan idag! Urval sker löpande.
Om företagetMångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på
www.studentconsulting.seVaraktighet, arbetstid
Visstidsanställning 3-6 mån
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-04-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagStudentconsulting Sweden AB (Publ)
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Studentconsulting Sweden AB (Publ) (org.nr 556674-7449)
Arbetsplats StudentConsulting
Jobbnummer 5164931
Observera att sista ansökningsdag har passerat.