Administrativ ekonomiassistent till Intrum Justitia

Experis Finance AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance AB i Stockholm, Norrköping eller i hela Sverige

Nu söker vi på Experis Finance dig som vill arbeta med kundsupport av faktura- och reskontratjänster med hög kvalité hos vår kund Intrum Justitia. Som Client Advisor har du ett operativt kundansvar, vilket innebär att du säkerställer att rutiner för kundens tjänster är effektiva och ändamålsenliga. Konsultuppdraget är med start omgående och även finns stora möjligheter till anställning hos kund. Placering för uppdraget är i Sickla, Stockholm.

Arbetsuppgifter som Client Advisor



Du har ett självständigt ansvar för att det operationella samarbetet med kund stämmer överens med avtal, kundens förväntningar och kvalitetskrav. I rollen har du daglig kontakt med kunder över telefon och mail och du genomför även i vissa fall kundbesök i syfte att utveckla samarbetet.

Du ingår i ett team som tillsammans driver den löpande hanteringen av kunders reskontrahantering. Vi erbjuder dig ett självständigt och omväxlande arbete som innehåller både administration och kundkontakter.

Rollen innebär att du samarbetar brett med dina kollegor i Client Advisor-teamet, säljare och IT, för att kunden ska uppleva att det är lätt att vara kund. Som Client Advisor utmanar du också befintliga rutiner och arbetssätt i syfte att skapa en effektivare process och ökad lönsamhet.



Vem är du?



Vi söker dig som har någon form av bakgrund inom ekonomi och kundservice. Vi förutsätter att du har goda kunskaper i Office-paketet, samt förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Vi ser det meriterande om du har högskoleutbildning inom ekonomi eller juridik.

Publiceringsdatum
2017-05-15

Dina personliga egenskaper
Du är strukturerad och har förmåga att självständigt organisera ditt arbete. Du trivs med ett högt arbetstempo och är van att fatta egna affärsmässiga beslut som ligger i linje med företagets värderingar. För att passa i rollen som Client Advisor ska du vara serviceminded och kan därför se dig själv i en kundnära roll inom ekonomi och kundsupport. Vidare är det viktigt att du har förmåga att vara en naturlig part i komplexa ärenden och frågeställningar. Slutligen ser vi att du är en teamplayer som aktivt bidrar till ett gott samarbete och en positiv atmosfär i gruppen.



Ansökan och information om uppdraget som Client Advisor



Varmt välkommen med din ansökan. Har du frågor om uppdraget, eller om anställning hos Experis är kan du maila Kandidatspecialist Elin Widén

Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-29
Ange följande referens när du ansöker: 22799
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elin Widen Elin.Widen@se.experis.com

Företag
Experis Finance AB

Adress
Experis Finance AB
11181
11181 0180

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
3499331

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance AB: