Administrativ bemanningsassistent

Särnmark Assistans AB / Administratörsjobb / Gotland
2017-11-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ bemanningsassistent" (publicerad 2018-08-29) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Gotland, Västervik, Valdemarsvik, Oskarshamn, Borgholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Särnmark Assistans AB i Gotland, Västervik, Oxelösund, Nynäshamn, Nyköping eller i hela Sverige

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar långsiktigt och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 2500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Solna men vi har även kontor i Uppsala, Västerås, Gävle, Höör, Linköping, Karlstad och Visby.

Tjänsten

Nu har Särnmark vuxit på Gotland och vi behöver utöka bemanningen på kontoret med ytterligare en person. Vi söker därför en administrativ bemanningsassistent på deltid.

En stor del av arbetet kommer innebära att du har kontakt med både våra kunder och assistenter. Du kommer att ta emot telefonsamtal, hantera vissa ärenden och svara på frågor. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara löpande rekrytering av personliga assistenter. Du kommer att jobba såväl med att lösa akuta tillsättningar som att arbeta med långsiktiga lösningar för kunderna. Du kommer även ha ansvar för att bygga upp en vikariepool. Du rapporterar till kontorschefen.

Vem är du?

För att trivas i rollen som administrativ bemanningsassistent tror vi att du är en person som engageras av ett socialt arbete där en hög nivå av kundservice är centralt. Vi tror att erfarenhet från personlig assistans är viktigt och kan hjälpa dig i ditt arbete och de beslut som du kommer att hantera i ditt arbete. Vi söker dig med erfarenhet av bemanning och schemaläggning. Du behöver vara en positiv problemlösare som ser möjligheterna i olika komplexa situationer samt kunna jobba självständigt.

Arbetstiden kommer att vara deltid, vardagar, dagtid. Under semestertider ser vi gärna att du kan jobba heltid.

• Du har ett coachande förhållningssätt och är en lösningsorienterad, prestigelös och trygg person.
• Du har förmåga att hålla många bollar i luften.
• Du har förmåga att arbeta tillsammans i team, men även självständigt.
• Du behärskar det svenska språket väl, både i tal och skrift.
• Du är en god administratör och har god datorvana.

Publiceringsdatum
2017-11-14

Övrig information
Särnmark erbjuder ett spännande och utmanande arbete där du kommer att verka i en utvecklande miljö och bransch med drivna och engagerade kollegor i en omgivning som kännetecknas av ständig förändring, tillväxt och värdefullt arbete.

Tjänsten är en tillsvidareanställning. Vi tillämpar 6-månaders provanställning. Lönesättning sker enligt överenskommelse.

Välkommen med din ansökan!

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringkanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.

Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Särnmark Assistans AB

Adress
Särnmark Assistans AB
Öster väg 12
62145 Visby

Kontorsadress
Öster väg 12

Jobbnummer
3800846

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Särnmark Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Särnmark Assistans AB: