Administrativ assistent till fordonsindustrin!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
2016-04-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ assistent till fordonsindustrin!" (publicerad 2017-07-17) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en erfaren assistent som gillar att arbeta i högt tempo med varierande administrativa uppgifter? Vill du arbeta i en koordinerande roll i en internationell miljö med många kontaktytor? Söker du en tjänst där du får möjlighet att delta i effektivisering och utveckling av processer? Adecco Automotive Professionals söker nu dig med start omgående!

Hur ser din arbetsdag ut?
I denna roll kommer du vara en viktig medlem av avdelningen och stötta chefer och medarbetare administrativt. Du kommer att arbeta i en större organisation inom fordonsindustrin och vara en viktig resurs i arbetet för att definiera, planera, genomföra och följa upp administrativa uppgifter. Rollen kommer att innebära stort fokus på effektivisering och utveckling av administrativa processer och du kommer att bistå ledningsgruppen i administrativt arbete. Rollen innefattar både traditionella sekreteraruppgifter så som att boka och planera möten, hantera kalender och researrangemang och möjlighet att driva egna projekt kopplade till avdelningens verksamhet och internkommunikation. Du kommer även att skapa presentationer, hantera fakturering och bokaningar och föra anteckningar. Arbetet sker i såväl Officepaketet som företagets interna system. Alla möten sker på engelska och du kommer att få möjlighet att röra dig i en spännande, internationell miljö!

Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående. Uppdraget pågår inledningsvis till oktober, med stor möjlighet till förlängning. Du kommer att få en anställning i Adeccos konsultverksamhet och arbeta på plats hos vår kund som är belägen på Hisingen.

Vem trivs här?
Du som har goda IT-kunskaper med en god förmåga att sätta dig in i nya system och har arbetat med administration i ett par år kommer snabbt att komma in i dina nya arbetsuppgifter. För dig som har en relevant eftergymnasial utbildning och mycket goda kunskaper i hela Officepaketet är detta rätt plats. Har du en god planerings- och kommunikationsförmåga, tidigare erfarenheter som assistent och varit delaktig i förbättringsarbeten, kommer du att passa perfekt. Du är flytande i både svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Är du en självgående, initiativtagande och driven person, som har en stark kundorientering och förstår nyttan i ett effektivt arbetssätt, är detta tjänsten för dig. Tycker du om att arbeta strukturerat och är en analytisk, resultatorienterad person som är positiv med mycket energi, har du hittat rätt. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig via formuläret nedan.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid

Publiceringsdatum
2016-04-28

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-08
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Lydén 031-7643523 Johanna.Lyden@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2811306

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: