Administrativ assistent till familjärt bolag!

KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Borås eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-10-21

Om tjänsten
Vill du ha en administrativ roll där du får tillhöra ett tight team? Är du tillgänglig att börja omgående? Vill du arbeta med administration, posthantering och kundkontakt? Vi söker dig som är strukturerad, ordningsam och en riktig teamplayer!

Företaget Aktiv Delgivning har valt att samarbeta med KFX HR-partner i denna rekryteringsprocess. Tjänsten är på heltid och tillsvidare, kontor ligget vid Nordstan.

Om företaget
Aktiv Delgivning ingår i koncernen Alektum Group som har över 600 anställda. Aktiv Delgivning är en rikstäckande organisation som levererar snabb och effektiv delgivning i hela landet.

Vårt stora nätverk med delgivningsmän gör att vi snabbt kan delge dina ärenden. Aktiv Delgivning ingår i en koncern med kreditupplysningsföretag, affärsjurister och en egen IT-avdelning. Kvalitén på våra tjänster värderas högt. Bland våra kunder finns exempelvis fastighetsägare, inkassobolag, elbolag och advokatbyråer. Vanligtvis tar vi emot ärendena via post eller mejl. Vi delger bland annat: Testamenten, betalningsförelägganden, partsdelgivningar, stämningar och mycket mer.

Dina arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du att tillhöra ett litet team där samarbete är i fokus. Du kommer att stötta handläggarna med diverse administrativa uppgifter. I rollen ingår det en hel del posthantering, det ställer stora krav på ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Du kommer även ha mycket mail och telefonkontakt med kunder, delgivningsmän och myndigheter med målet att så effektivt som möjligt se till att delgivningsuppdraget genomförs på ett korrekt sätt.

Arbetet som Collector Assistant ger dig en gedigen kunskap inom olika områden, så som kundhantering, service och samtalsteknik.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är prestigelös, serviceinriktad och har ett strukturerad arbetssätt. Då du kommer att supporta dina handläggarkollegor är det viktigt att du är en teamspelare som motiveras av att ge service i alla led, internt som externt.

Vi söker dig som tidigare har erfarenhet av arbete inom service, kundtjänst eller liknande och är van att använda telefonen och datorn som dina främsta arbetsredskap. Du får gärna ha ett intresse av ekonomi eller juridik.

Övrig information
Vi söker dig som kan börja arbeta på kort varsel.
Vi genomför personlighetstester och bakgrundkontroller på alla slutkandidater.

Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Anna Berggren på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3954".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Göteborg AB

Jobbnummer
4868647

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: