Administrativ assistent till ÅF - 50 %
SJR / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du arbetat med administration sedan tidigare och trivs i en administrativ serviceroll där du stöttar kollegor?
SJR söker för ÅF:s räkning en driven och ansvarstagande Administrativ assistent till deras kontor i Stockholm. Tjänsten är på 50 % - och arbetstiden förläggs flexibelt - i samspråk mellan dig och ÅF. Uppdragslängden är på 12 månader med chans till förlägning. Start omgående.
Tjänstebeskrivning
I rollen som Administrativ assistent kommer du att arbeta självständigt och fungera som ett administrativt stöd mot chefer och konsulter. Du arbetar med högt och lågt inom administration.
Du kommer du exempelvis att:
Beställa accesser i en kunds CRM-system
Följa upp beställningar/förnya accesser (e-mail, telefon)
Skapa/administrera användare i Redmine
Sammanställa KPI-data (excel, powerpoint)
Skapa Felrapporter i ett rapporteringssystem (får input)
Skriva mötesansteckningar
Det här är tjänsten för dig som är en driven och ansvarstagande administratör och vill visa vad du går för i en serviceinriktad roll som Administrativ assistent. Du ger excellent administrativ service till dina kollegor.
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som studerar eller vill arbeta 50 %. Vi tror att du har arbetat 1-3 år inom reception/administration sedan tidigare. Du är lättlärd i system. Du är datavan och har goda kunskaper i Officepaketet. Du är flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift.
Som person är du driven, prestigelös och trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och där du ger service åt kollegor med högt och lågt. Du är givetvis ansvarstagande, noggrann och strukturerad samtidigt som du är positiv, har lätt för att samarbeta med kollegor och vill hjälpa teamet framåt.
Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR. Tjänsten är på 50 % - och arbetstiden förläggs flexibelt - i samspråk mellan dig och uppdragsgivaren - på kontorstider. Uppdragstiden är på månader med start omgående. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan utsatt tid. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Emma Levin, 08-407 55 70.
Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.
Publiceringsdatum2018-02-20Om företagetSJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Levin
emma.levin@sjr.se Telefonnummer: 08-407 55 70
FöretagSJR
AdressSJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm
KontorsadressHumlegårdsgatan 20, Stockholm
Jobbnummer 3975496
Observera att sista ansökningsdag har passerat.