Administrativ Assistent På Heltid Till Hamilton
Ryska Posten Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för Hamiltons räkning enadministrativ Assistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten ärpåheltid medstartomgående.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM HAMILTON
Hamilton tillhör de ledande affärsjuridiska advokatfirmorna i Sverige och befinner sig i en spännande och expansiv fas. Teamet har ett flertal gånger blivit topprankade av rankinginstitutet Chambers & Partners och behöver nu förstärkas med en assistent. Den spännande, högpresterande miljön präglar hela verksamheten som innebär dagliga utmaningar där du ges möjlighet att påverka och utvecklas. Sammantaget bidrar det till en kunskapsrik, professionell och inspirerande arbetsplats.
OM TJÄNSTEN
Din arbetsuppgift är att assistera firmansjurister som arbetar i de olika verksamhetsgrupperna. Som assistent kommer du att ha kontakt med klienter, myndigheter och domstolar samt anställda. Du kommer att arbeta med fakturering, hantering av korrespondens, redigering av dokument, informationssökning, avtalshantering m.m. I arbetsuppgifterna ingår dessutom sedvanlig administration som t.ex. upprättande av transaktionspärmar, kvittohantering, utskick, utskrifter samt koordinering av resor och möten.
Vi söker dig som har minst 1.5 års erfarenhet utav att ha arbetat som administratör eller assistent. Vidare har du erfarenhet av att ha arbetat med fakturering och har mycket goda kunskaper iOfficepaketet. Du är en duktig kommunikatör och talar och skriver både svenska och engelskaobehindrat.
Publiceringsdatum2018-03-02Dina arbetsuppgifterSom administrativ Assistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att assistera firmans jurister med:
• Diverse administrativa arbetsuppgifter
• Fakturering
• Redigering av dokument
• Kvittohantering och koordinering av resor och möten
Och mycket mer!
VI SÖKER DIG SOM
• Har erfarenhet från att ha arbetat som administratör/assistent tidigare
• Är kommunikativ och talar och skriver svenska och engelska obehindrat
• Harmycket goda kunskaper i Officepaketet
• Är social och älskar att alltid ge det där "lilla extra"
Som person ser vi att du ärprestigelös, flexibel, har ett starkt driv, är serviceinriktadnoggrannoch strukturerad. Du är positiv, lättsam och har förmågan att arbetabådesjälvständigtoch tillsammans i team.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Bäckman
sandra.backman@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 3998578
Observera att sista ansökningsdag har passerat.