Administrativ assistent
Nacka Konsulterna AB / Administratörsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nacka Konsulterna AB i Nacka Nacka Konsulterna AB är en starkt växande redovisningsbyrå med kontor centralt i Nacka. Vi strävar efter att erbjuda våra klienter personlig och högkvalitativ service inom ekonomi och redovisning. Våra klienter består främst av ägarledda företag inom alla branscher.
Publiceringsdatum2016-06-30Dina arbetsuppgifter• Fakturering
• Kontroll av våra tidrapporter
• Svara i telefon
• Inköp och kontakt med säljare, allt från kaffe till nya datorer och program
• Mötesprotokoll
• Göra ändringar och sköta om våra mallar och uppdragsrapporter
• Kontakt med IT-supporten (skötsel av datorer, programuppdateringar)
• Skicka och ta emot bud
• Mottagning av uppdragsmaterial samt registrering av material
• Uppstart av uppdrag
• Ordna presenter/personalfester
• Och ta hand om våra klienter när de kommer till kontoret
Dina personliga egenskaperVi söker dig som vill vara vår spindel i nätet och ser till att allt det administrativa sköts som vi inte hinner med.
Dina personliga egenskaper är det viktigaste.
Som person är du positiv, utåtriktad, målinriktad, driven och engagerad i det du gör. Att du tar tag i saker, ser till att de görs och vara självgående. Du är proaktiv person som finner lösningar på eventuella problem och som utan problem kan arbeta självständigt. Samtidigt som du är serviceinriktad, flexibel och prestigelös eftersom arbetsuppgifterna varierar.
KvalifikationerDu skall ha varit i arbetslivet under några år och däri skaffat dig erfarenhet.
Det är meriterande om du har vana att arbeta med administrativa uppgifter. Du hanterar svenska i tal och skrift mycket väl.
Mycket goda datorkunskaper eftersom allt sker via datorn och även kunskaper i Office paketet.
Vi håller på med ekonomi hela dagarna, finns viss kunskap inom detta område är även det meriterande.
Som en del av en liten organisation är det även viktigt att vi har kul tillsammans och hjälps åt med högt som lågt.
Vi värdesätter personligt engagemang och ansvarskänsla samt servicekänsla och kundfokus. Den dagliga kontakten med klienter gör att det är otroligt viktigt att ha lätt för att kommunicera och kunna ta egna initiativ.
Vi kan erbjuda ett spännande och omväxlande arbete med trevliga arbetskamrater i ljusa, fina lokaler nära Orminge Centrum.
Arbetstiden kan variera från 75% - heltid.
Tillträde enligt överenskommelse.
Skicka in CV med löneanspråk till
info@nackakonsulterna.se .
Intervjuer kommer göras löpande.
Urval kommer också ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid/Deltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
info@nackakonsulterna.seFöretagNacka Konsulterna AB
AdressNacka Konsulterna AB
Edövägen 2
13230 Saltsjö-Boo
KontorsadressEdövägen 2
Saltsjö-Boo
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-68427115
Jobbnummer 2934411
Observera att sista ansökningsdag har passerat.