Administrativ assistent

Nacka Konsulterna AB / Administratörsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nacka Konsulterna AB i Nacka

Nacka Konsulterna AB är en starkt växande redovisningsbyrå med kontor centralt i Nacka. Vi strävar efter att erbjuda våra klienter personlig och högkvalitativ service inom ekonomi och redovisning. Våra klienter består främst av ägarledda företag inom alla branscher.

Publiceringsdatum
2016-06-30

Dina arbetsuppgifter
• Fakturering
• Kontroll av våra tidrapporter
• Svara i telefon
• Inköp och kontakt med säljare, allt från kaffe till nya datorer och program
• Mötesprotokoll
• Göra ändringar och sköta om våra mallar och uppdragsrapporter
• Kontakt med IT-supporten (skötsel av datorer, programuppdateringar)
• Skicka och ta emot bud
• Mottagning av uppdragsmaterial samt registrering av material
• Uppstart av uppdrag
• Ordna presenter/personalfester
• Och ta hand om våra klienter när de kommer till kontoret

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som vill vara vår spindel i nätet och ser till att allt det administrativa sköts som vi inte hinner med.
Dina personliga egenskaper är det viktigaste.
Som person är du positiv, utåtriktad, målinriktad, driven och engagerad i det du gör. Att du tar tag i saker, ser till att de görs och vara självgående. Du är proaktiv person som finner lösningar på eventuella problem och som utan problem kan arbeta självständigt. Samtidigt som du är serviceinriktad, flexibel och prestigelös eftersom arbetsuppgifterna varierar.

Kvalifikationer
Du skall ha varit i arbetslivet under några år och däri skaffat dig erfarenhet.
Det är meriterande om du har vana att arbeta med administrativa uppgifter. Du hanterar svenska i tal och skrift mycket väl.
Mycket goda datorkunskaper eftersom allt sker via datorn och även kunskaper i Office paketet.
Vi håller på med ekonomi hela dagarna, finns viss kunskap inom detta område är även det meriterande.

Som en del av en liten organisation är det även viktigt att vi har kul tillsammans och hjälps åt med högt som lågt.
Vi värdesätter personligt engagemang och ansvarskänsla samt servicekänsla och kundfokus. Den dagliga kontakten med klienter gör att det är otroligt viktigt att ha lätt för att kommunicera och kunna ta egna initiativ.

Vi kan erbjuda ett spännande och omväxlande arbete med trevliga arbetskamrater i ljusa, fina lokaler nära Orminge Centrum.

Arbetstiden kan variera från 75% - heltid.
Tillträde enligt överenskommelse.
Skicka in CV med löneanspråk till info@nackakonsulterna.se .
Intervjuer kommer göras löpande.
Urval kommer också ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: info@nackakonsulterna.se

Företag
Nacka Konsulterna AB

Adress
Nacka Konsulterna AB
Edövägen 2
13230 Saltsjö-Boo

Kontorsadress
Edövägen 2
Saltsjö-Boo

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-68427115

Jobbnummer
2934411

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nacka Konsulterna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nacka Konsulterna AB: