Adecco söker nu en logistikanalytiker
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Logistikjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på
www.adecco.seNu söker vi omgående en logistikanalytiker till vårt kundföretag i livsmedelsbranschen
Publiceringsdatum2011-06-01Dina arbetsuppgifterDu kommer att genomföra analyser gällande inventering och lageroptimering. Dessutom kommer du att arbeta med produktstyrning, inom NPD och masterdata. Du kommer även att arbeta med kund- och leverantörsuppföljningar. Uppdraget är på heltid med omgående start, arbetstiderna är 8-17 vardagar. Uppdraget är initialt på ca 6 månader men för rätt person finns mycket goda möjligheter till anställning hos vårt kundföretag.
ErfarenheterVi söker dig som har högskoleutbildning inom logistik eller motsvarande, samt något års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du besitter mycket goda kunskaper i engelska och svenska, såväl i tal som i skrift. Arbetet fordrar att du tidigare har arbetat i affärssystemet SAP. Har du tidigare erfarenhet från livsmedelsbranschen ses det som mycket meriterande.
Dina personliga egenskaperSom person är du självgående, trygg och trivs i en analytisk roll. Då företaget arbetar gränsöverskridande trivs du bäst om du ser positivt på att få bredda din roll och även få mer kunskaper inom försäljning och marknad. Vidare är du flexibel i ditt arbete och har god kommunikationsförmåga. Vidare tycker du om att utvecklas och lära dig nya saker. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till vårt kundföretag. För rätt person finns mycket goda möjligheter till övertag hos vår kund.
Så ansöker duDu är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida
www.adecco.se för att därefter ansöka.
Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på telefon 031 725 45 38.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-06-13
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktSara Bergstrand, Rekryteringsansvarig, 031-7254538
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 951074
Observera att sista ansökningsdag har passerat.