AddSecure söker dig med god kundvana!
Academic Work Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du vana av att jobba över telefon och ett intresse av att utvecklas inom tekniksupport? AddSecure söker dig med rätt driv och motivation till deras snabbväxande och relationsorienterade team! Laganda, kundfokus och utvecklingsmöjligheter är centralt i rollen och med rätt inställning erbjuds du breda utvecklingsmöjligheter inom IT. Vi söker flera personer till denna roll så ta chansen och sök tjänsten idag!
OM TJÄNSTEN
Du kommer ingå i Teamet Order & Support inom affärsenheten Smart Alarms som idag består av 16 medarbetare med fokus på kommunikation och kunskapsåterföring. Här är det en självklarhet att kunna fråga om högt som lågt och att alla hjälper varandra i gruppen. Detta är några ord från teamchefen Lina:
"Min ledarambition är att skapa tydlighet och engagemang för dig och teamet, och för att du som medarbetare själv ska kunna utvecklas med verksamheten efter den inriktning och de mål som finns"
Ambitionen med uppdraget är långsiktigt och du kommer introduceras genom att bli tilldelad en mentor med målet att du ska kunna arbeta mer självständigt efter en tid. Introduktionen kommer att ske på plats.
Du erbjuds:
• Utvecklingsmöjligheter inom orderhantering och tekniksupport i många olika system
• Mentorskap
• Möjlighet att vara med i en expansionsfas och transformation från analoga till digitala system
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden.
ARBETSUPPGIFTER
First-line teamet är väldigt viktigt för företaget i stort, då de varje dag har nya leveranser och felsökningar att hantera tillsammans med deras kunder och partners. Du förväntas driva ditt eget arbete framåt och motiveras av stora kundvolymer. Förutom detta söker vi dig med följande personliga egenskaper:
• Serviceminded - då rollen innebär mycket kundkontakt
• Kommunikativ - då du förväntas kommunicera både internt och externt, skriftligt och muntligt
• Problemlösande - då det dagliga arbetet handlar om att lösa problem tillsammans med och åt kunder
• Strukturerad - Då det finns stora krav på att kunna dokumentera/logga det arbete som utförs
VI SÖKER DIG SOM
• Har någon form av erfarenhet av att kundbemötande eller support
• Har mycket goda kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift
Addsecure arbetar med hantering av data och kommunikation på ett säkert sätt och därmed är många av deras tjänster säkerhetsklassade. Denna tjänst är säkerhetsklassad och därför kommer en säkerhetsprövning genomföras innan uppdraget kan påbörjas, i enlighet med säkerhetsskyddslagen.
Övrig information
• Start: Enligt överenskommelse
• Arbetstider 8-17
• Placering: Telefonplan
• Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Addsecures önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work (
sts04@academicwork.se ).
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Addsecure är en ledande europeisk aktör inom säkrad kritisk kommunikation. Företaget förser över 100 000 kunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar inom övervakade larm och kritisk IoT-kommunikation. Läs mer om Addsecure på företagets hemsida: Addsecure
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15092790".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 7696560
Observera att sista ansökningsdag har passerat.