Account Manager: Var med och utveckla Benifys befintliga kunder!
Benify Stockholm / Säljarjobb / Stockholm
2018-08-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager: Var med och utveckla Benifys befintliga kunder!" (publicerad 2019-02-19) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Benify Stockholm i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Som Account Manager på Benify ansvarar du för att skapa mervärde och utveckla våra befintliga kunder. Våra kunder är de viktigaste vi har och 97% väljer att förlänga sina avtal med oss. Om du vet med dig att du kan bidra till att den siffran blir 100%, då vill vi höra från dig!
På Benify arbetar vi hårt samtidigt som vi har väldigt roligt på jobbet. Det beror på att vi bara anställer personer som vi verkligen gillar. Tråkmånsar gör sig icke besvär!
Vi är ett HR-Tech bolag med aggressiva tillväxtmål. Du kommer att få möjlighet att vara med och utveckla så väl din roll som Benify som bolag med mycket frihet och ansvar i takt med att Benify expanderar. Du kommer att vara en del av ett ungt bolag med hungriga och ambitiösa medarbetare som älskar att ha roligt tillsammans.
OM TJÄNSTEN
Benify är ett av Sveriges snabbast växande företag och vi söker nu efter en Account Manager tiill vårat Client Relations team i Stockholm. Som Account Manager kommer du bygga långvariga relationer till Sveriges bästa arbetsgivare inom SME-segmentet. Du ansvarar för redan lanserade kunder och för att driva och vidareutveckla varje kundrelation. Du ansvarar för att våra kunder stannar hos oss och fortsätter att utvecklas tillsammans med oss.
Arbetet innefattar tre huvudsakliga områden:
• Vård av kundrelationer och att ständigt säkerställa att Benify möter kundernas behov. I det innefattar även arbete hands on i dina kunders uppsatta Benify-portaler.
• Försäljning med fokus på merförsäljning och avtalsförlängning.
• Utveckling av såväl produkt som gruppens interna arbetsprocesser, då vi alltid strävar efter att bli bättre.
Detta är helt enkelt en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och din arbetsinsats står i direkt relation till Benifys framgång. I gengäld erbjuder vi dig stora möjligheter att göra karriär. Kanske är du sugen på att arbeta internationellt på något av våra kontor runt om i Europa?
Är du en person som är i början av din karriär, gillar utmaningar och gärna kavlar upp ärmarna när det behövs? Gillar du att bygga långsiktiga relationer med andra människor och är du en källa till inspiration för dina arbetskompisar? Då kan du vara personen vi söker. Du tänker också självständigt, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Vi älskar våra kunder och vill att du gör detsamma.
Vi ser även att du som söker har:
• Akademisk utbildning med inriktning mot exempelvis ekonomi.
• Något års relevant arbetslivserfarenhet.
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Då vi växer internationellt är även ett tredje språk mycket meriterande för rollen.
Har du ambitionen att på sikt bli en av våra viktigaste medarbetare och göra en internationell karriär? Då är det läge att du träffar oss!
Start: Oktober 2018
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Plats: Östermalm, Stockholm
Kontaktperson: Isabelle Hernandez (HR) och Alexandra Svensson (Manager of CR SME Nordics)
ANSÖKAN
Låter detta intressant? Vänligen klicka nedan på "Ansök" för att snabbt och enkelt skicka in din ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Välkommen till oss där vi alla arbetar hårt men har vansinnigt roligt på jobbet!
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2018-08-08ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBenify Stockholm
AdressBenify Stockholm
Banérgatan 16
11523 Stockholm
KontorsadressBanérgatan 16
Jobbnummer 4279910
Observera att sista ansökningsdag har passerat.