Account Manager till Studentwork
StudentWork / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos StudentWork i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Botkyrka eller i
hela Sverige Studentwork är ett nordiskt ledande konsult- och rekryteringsföretag som är specialiserade på studenter och personer med upp till fem års arbetslivserfarenhet. Vi är ett entreprenörsdrivet företag som fokuserar på lösningar, möjligheter och framgångar.
Hos oss kommer kulturen först och vår verksamhet styrs av våra värderingar som vi är väldigt stolta över: Always Deliver, Be Creative, Take Responsibility och Share Fun.
Tillsammans bildar vi ett sammansvetsat och passionerat team med härlig energi som har väldigt roligt på jobbet. Är du intresserad av att komma till ett företag som sätter sina anställdas framgång och utveckling först? Då har du stora möjligheter att trivas hos oss!
DINA ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Account Manager ansvarar du för att sälja vår breda portfölj av tjänster till kunder inom tjänstemannasektorn. Ditt mål är att bygga upp en egen kundportfölj genom prospektering, mötesbokning och kundmöten. Du ansvarar även för avtalsförhandlingar, uppföljning av kundsamarbeten och tillsammans med dina kunder skapar du långsiktiga relationer. Arbetet är flexibelt, du planerar och driver ditt eget arbete framåt med stöd från våra Sales Managers. Du kommer att arbeta nära drivna Konsultchefer som är experter på att hitta rätt kandidater till dina kunduppdrag. Tillsammans hjälper ni stora och små organisationer att växa genom att matcha kundernas behov med våra tjänster.
Häng med på en dag som Account Manager via denna video:
https://youtu.be/51JLhDfFhns [
https://youtu.be/51JLhDfFhns] DIN PROFIL
Det viktigaste för oss är din personlighet och inställning. Du är orädd, nyfiken och har en stark vilja att nå uppsatta mål. Du brinner för att göra affärer och vill hitta bästa möjliga lösning för våra kunder. Du tycker om att planera ditt eget arbete och är mån om både dina egna och teamets resultat. Vi ser med fördel att du tycker om att lyssna på hög peppande musik tidigt på morgonen och att du jublar och applåderar högljutt varje gång vi når stora som små framgångar! I utbyte kommer vi att ge dig all kunskap och stöttning du behöver för att lyckas! Vi erbjuder dig en arbetsplats där vi lever efter våra värderingar. Vi kommer att uppskatta dig för ditt arbete, dina idéer och din härliga energi! Vi tycker om att ha roligt med varandra, därför klämmer vi in resor, kick-offer och en och en annan AW så ofta vi kan!
För att trivas i rollen vill vi att du har:
* Arbetat med någon typ av försäljning och är van att ta första kontakten via telefon.
* Mycket goda kunskaper i svenska (flytande) i både tal och skrift
* Ett B-körkort
Vi blir extra glada om du tidigare har:
* Arbetat med B2B-försäljning.
* Erfarenhet från branschen
Vi är ett snabbväxande företag på en marknad som glöder och därför behöver vi dig! Hos oss kommer du få göra en allmänbildningsresa inom näringslivet och affärsvärlden som saknar motstycke! Vårt mål är att göra dig till en riktigt vass affärsman/affärskvinna. Under resans gång kommer du att stöta på nya utmaningar, många skratt, massor av applåder och vid din sida kommer du att ha, i vårt tycke, världens bästa kollegor!
Låter det lockande? Bli en del av vårt fantastiska Stockholmskontor. Varmt välkommen med din ansökan, vi håller intervjuer löpande!
Mer informasjon
Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2018-12-01ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-16
Ange följande referens när du ansöker: 67681
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarin Eliasson
karin.eliasson@studentwork.com +46(0)728583646
FöretagStudentwork
AdressStudentwork
Studentwork Lindhagensgatan 74
11218 STOCKHOLM
KontorsadressStudentwork Lindhagensgatan 74 11218 STOCKHOLM
Jobbnummer 4487364
Observera att sista ansökningsdag har passerat.