Account Manager till Stockholm!
Hgrec AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hgrec AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Huddinge,
Sollentuna eller i
hela Sverige Har du tidigare framgångsrikt arbetat med försäljning inom B2C och eller B2B och vill ta steget mot internationell B2B försäljning?
Tjänsten:
Som säljare hos vår kund arbetar du självständigt med framförallt bearbetning av nya kunder såväl som att bibehålla en god relation med våra befintliga kunder.
Målet med kunderna är att skapa en stark relation som får kunderna att framförallt göra sina inköp via bolaget. Dina kunder kommer vara entreprenörer och ditt arbete kommer bestå av att hjälpa de att utveckla sina affärer genom att tillhanda de bästa produkterna och tjänsterna på marknaden.
Arbetet består av mycket kundkontakt, ca 50-80 samtal och mail per dag. Du arbetar i högt tempo, har ett naturligt säljande sätt och älskar att göra affärer. Då de har kunder i hela världen har du som är intresserad av internationell försäljning alla möjligheter att skapa internationella kunder. Deras stora kunder underhåller de både via samtal och fysiska möten.
Vår kund erbjuder dig:
Utbildningar och workshops.
En attraktiv arbetsplats i stora nyrenoverade lokaler.
Budgetansvar.
Fast månadslön + provision utan tak.
Möjligheten att klättra till högre tjänster inom bolaget, det är bara du som sätter gränserna!
En positiv stämning med stark entreprenörsanda.
Du arbetar nära din teamleader och får den hjälp som behövs för att lyckas. Som säljare hos vår kund är du en viktig nyckelperson och bolagets ansikte utåt. Utöver detta kommer du få personlig utveckling, eget ansvar samt samla på dig verktyg och färdigheter som du kommer ha nytta av i framtiden.
Vi söker dig:
Som har minst 1 års erfarenhet från telefonförsäljning eller liknade. Det är en självklarhet att du talar och skriver obehindrad svenska och engelska, samtidigt som du ska vara flytande i något annat europeiskt språk. Detta då vår kund finns på flera marknader.
Vår kund tror att du har ett stort intresse för personlig utveckling och har ett eget naturligt driv. Vidare har du hög arbetsmoral och tar ansvar för ditt arbete. De ser dig som ansvarsfull, lojal och pålitlig. Egna initiativ, eget ansvar och hårt arbete belönas.
Om bolaget:
Vår kund grundades 2012 och är en av de ledande aktörer inom mobilreservdelar B2B. Bolagets HQ finns i Stockholm men delar av teamet finns i Kina, Tyskland, Ukraina, Polen och Makedonien. De har över 5000 kunder (mobil repair centers) och finns i hela världen, alltifrån Nya Kaledonien, Estland, Argentina, USA, Tunisien, Saudi Arabien, San Marino, Ryssland och Malaysia. De har kunder i ca 28 länder och växer kontinuerligt. Bolagets filosofi är att växa tillsammans med deras kunder genom att tillhandahålla de bästa produkter och tjänsterna på marknaden.
Din ansökan:
Skicka din ansökan till
frida.mansson@happygroup.se redan idag då vi intervjuar löpande för tjänsten. Vi kontaktar endast de som kallas till intervju.
#jobbjustnu
Publiceringsdatum2020-08-10Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-09-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressHGRec AB
Holländargatan 29
11359 Stockholm
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Account Manager".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare HGRec AB (org.nr 559151-9458),
https://www.hgrec.se/uppdrag-post-type/account-manager-till-stockholm/ Holländargatan 29 (
visa karta)
113 59 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
frida.mansson@happygroup.se Jobbnummer 5315991
Observera att sista ansökningsdag har passerat.