Account Manager till Lundby Container Service

A Hub AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos A Hub AB i Göteborg, Partille, Kungälv, Kungsbacka, Tjörn eller i hela Sverige

Är du en driven säljare som längtar efter att göra ditt avtryck och påverka företagets framtid? Är du redo att ta nästa steg i din karriär och vara en nyckelperson på en spännande utvecklingsresa med Lundby Container Service? Hos oss välkomnar vi dig som vill vara med och forma vår framgång. Gör dig redo att följa med oss på en resa full av möjligheter där din kompetens och ambition kommer att vara avgörande!

Om LCS:

Lundby Container Service levererar skräddarsydda anpassningar till kunder inom alla branscher, där både kvalité och miljö är i fokus. Vi möter våra kunders behov av att skapa och erbjuda mobila lösningar med containern i fokus. Kunderna finns bland annat inom industri, bygg, event m.m. Dessutom bedriver vi terminalverksamhet på 75 000 m2 i Arendal, Göteborg för bland annat rederier och speditörer. Vår vision är tydlig: Med kunden i fokus tillhandahåller vi produkter och service lokalt och internationellt och ger företag möjligheten att förverkliga sina idéer.

Varför LCS:

LCS söker nu en Account Manager som delar deras vision och vill vara med och påverka bolagets resa framåt. Hos LCS kommer du att få möjlighet till personlig utveckling inom försäljning och vara en central del av ett team som arbetar mot att förverkliga en vision. "Vi ser fram emot att ha dig ombord när vi omvandlas till ett företag som tar mobila lösningar och containern till nya höjder".

Om Rollen:

Som Account Manager på Lundby Container Service kommer du att ha en central roll i att bygga upp och utveckla kundnätverket. Du kommer att ansvara för att skapa och underhålla starka kundrelationer och arbeta mot att förverkliga LCS vision om att erbjuda högkvalitativa produkter och service, både lokalt och internationellt.

Dina Huvudsakliga Ansvarsområden Inkluderar:

• Proaktivt bearbeta befintliga och nya kunder inom olika branscher och sektorer.

• Bygga och upprätthålla starka kundrelationer.

• Förstå och adressera kundens behov genom att erbjuda skräddarsydda lösningar.

• Hantera komplicerade förfrågningar med professionalism och kompetens.

• Uppföljning av säljaktiviteter och rapportering till försäljningschefen.

Krav på Kvalifikationer:

• Ambition att vara en nyckelperson i företagets utvecklingsresa.

• Erfarenhet av försäljning inom B2B-sektorn.

• Körkort (B).

• Flytande svenska och engelska i tal och skrift.

Önskemål:

• Erfarenhet från spedition, logistik eller transportbranschen.

• Erfarenhet från att hantera långsiktiga och komplicerade affärer.

Vad Erbjuder LCS:

LCS erbjuder en spännande och dynamisk arbetsmiljö där du kommer att vara en central del av företagets utvecklingsresa. Du kommer att arbeta tillsammans med ett dedikerat team som delar din entusiasm och målbild för framtiden. De erbjuder en konkurrenskraftig lön och förmåner.

ÖVRIG INFORMATION

Start: Enligt överenskommelse.

Arbetstider: Heltid, dagtid.

Plats: Göteborg

Rekryteringsprocessen hanteras av A-Hub. Kundens önskemål är därför att alla frågor rörande tjänsten hanteras av oss. Urval görs löpande och vi rekommenderar dig att ansöka så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Maja Wikemark, maja@a-hub.se

Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
A Hub AB (org.nr 559177-9656), https://a-hub.se

Arbetsplats
A-hub

Kontakt
Maja Wikemark
maja@a-hub.se

Jobbnummer
8446367

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från A Hub AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos A Hub AB: