Account Manager till Kundservice

AllTele / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-03-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager till Kundservice" (publicerad 2016-05-30) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AllTele i Stockholm, Linköping, Skövde, Växjö, Sundsvall eller i hela Sverige

I strävan efter att kunna erbjuda våra kunder marknadens allra bästa och mest personliga service var vi på AllTele först ut med ett helt nytt, unikt koncept för vår bransch. Alla nya AllTele-kunder tilldelas en Account Manager för att få personlig service och snabb hjälp. Kunden kan skicka SMS, e-post och ringa sin kontaktperson. På så vis får kunden hjälp direkt, slipper telefonköer och får alltid prata med samma person angående sitt ärende.

Vi söker dig som har erfarenhet inom kundservice, har en hög servicekänsla och bra tålamod. Vi värdesätter ett trevligt, professionellt och flexibelt bemötande i alla lägen och söker dig som vill satsa på en karriär inom en bransch i ständig utveckling.

Vi erbjuder dig

• spännande arbetsuppgifter

• löpande utbildning med möjlighet att utvecklas till en proffsig Account Manager

• att vara med och utveckla ett helt nytt koncept inom privat kundservice

• en konkurrenskraftig fast lön

• ett bonussystem baserat på din försäljning, helt utan tak

• trevliga och engagerade arbetskamrater

• fräscha lokaler, närhet till allmänna kommunikationer, bra restauranger, gym m.m.

Dina primära uppgifter är att hjälpa våra kunder att hitta lösningar på de frågor som kan uppstå, felsökning av tjänster samt att besvara fakturafrågor och generella frågor om våra produkter och tjänster. Du arbetar med inkommande samtal, SMS och mejl och dina arbetsdagar varierar beroende på volym av inkommande samtal, vilket gör att du själv har möjligheten att justera din arbetsdag efter det.

Vi tror att du

• har erfarenhet av kundservice

• är en skicklig kommunikatör och behärskar svenska helt flytande i både tal och skrift

• har förståelse för vad riktigt god kundservice är och är lyhörd för kundens behov

• arbetar bra i grupp och är en tillgång för dina kollegor

• kan hantera en rad ärenden effektivt utan att göra avkall på kvaliteten

• har positiv attityd och förmåga att arbeta självständigt

• har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift

Din framtid på AllTele

AllTele är ett företag i stark tillväxt. Vi är uppstickaren på en tuff marknad med flera stora aktörer.
Vi värderar våra kunder högt och våra Account Managers är därför prioriterade inom företaget.

Vi jobbar hårt för att nå våra mål vilket kräver ett stort engagemang och driv från hela organisationen. Att jobba på AllTele är spännande och utvecklande med stora möjligheter att påverka. Vi är en organisation med högt tempo och höga krav, men vi ger aldrig avkall på stämningen inom företaget och ser alltid till att personalen har roligt tillsammans och mår bra. Vi vet att en välmående personal gör bättre ifrån sig, det är därför viktigt för oss att du gillar det du gör och trivs hos oss. 

Kontakta Sara Karlsson för mer information eller om du har frågor kring vakansen.
sara.karlsson@alltele.se
0731 00 78 79

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2016-03-17

Ersättning
Fast lön.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AllTele

Adress
AllTele
AllTele Telefonvägen 30 12637 Hägersten
12637 Hägersten

Kontorsadress
AllTele Telefonvägen 30 12637 Hägersten

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2730989

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AllTele

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AllTele: