Account Manager Kundservice

Alltele Allmänna Svenska Telefonaktiebolaget (publ / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alltele Allmänna Svenska Telefonaktiebolaget (publ i Stockholm, Göteborg, Malmö, Umeå, Vilhelmina eller i hela Sverige

Vi utökar vårt team i Stockholm och söker dig som har erfarenhet inom kundservice, har en hög servicekänsla och bra tålamod. Vi värdesätter ett trevligt, professionellt och flexibelt bemötande i alla lägen och söker dig som vill satsa på en karriär inom en bransch i ständig utveckling.

I strävan efter att kunna erbjuda våra kunder marknadens allra bästa och mest personliga service var vi på AllTele först ut med ett helt nytt, unikt koncept för vår bransch. Alla nya AllTele-kunder tilldelas en Account Manager för att få personlig service och snabb hjälp. Kunden kan skicka SMS, e-post och ringa sin kontaktperson. På så vis får kunden hjälp direkt, slipper telefonköer och får alltid prata med samma person angående sitt ärende.

VI ERBJUDER DIG

• Omväxlande arbetsuppgifter

• Löpande utbildningar och kurser med möjlighet att utvecklas till en proffsig Account Manager

• Att vara med och utveckla ett helt nytt koncept inom privat kundservice

• En konkurrenskraftig fast lön

• Ett bonussystem baserat på merförsäljning och kundnöjdhet helt utan tak

• Trevliga och engagerade arbetskamrater

• Fräscha lokaler, närhet till allmänna kommunikationer, bra restauranger, gym m.m.

Dina primära uppgifter är att hjälpa våra kunder att hitta lösningar på de frågor som kan uppstå, felsökning av tjänster samt att besvara fakturafrågor och generella frågor om våra produkter och tjänster. Du arbetar med inkommande samtal, SMS och mejl och dina arbetsdagar varierar beroende på volym av inkommande samtal, vilket gör att du själv har möjligheten att justera din arbetsdag efter det.

VI TROR ATT DU

• Har erfarenhet av kundservice och merförsäljning

• Är en skicklig kommunikatör och behärskar svenska helt flytande i både tal och skrift

• Har förståelse för vad riktigt god kundservice är och är lyhörd för kundens behov

• Arbetar bra i grupp och är en tillgång för dina kollegor

• Kan hantera en rad ärenden effektivt utan att göra avkall på kvaliteten

• Har en positiv attityd och kan tillföra något till vårt team

• Har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift

DIN FRAMTID PÅ ALLTELE

AllTele är ett företag i stark tillväxt. Vi är uppstickaren på en tuff marknad med flera stora aktörer. Vi värderar våra kunder högt och våra Account Managers är därför prioriterade inom företaget.

Vi jobbar hårt för att nå våra mål vilket kräver ett stort engagemang och driv från hela organisationen. Att jobba på AllTele är spännande och utvecklande med stora möjligheter att påverka. Vi är en organisation med högt tempo och höga krav, men vi ger aldrig avkall på stämningen inom företaget och ser alltid till att personalen har roligt tillsammans och mår bra. Vi vet att en välmående personal gör bättre ifrån sig, det är därför viktigt för oss att du gillar det du gör och trivs hos oss.

Vill du vara med och utveckla ett nytt koncept inom kundservice?
Skicka in din ansökan redan idag.

Urval sker löpande.

Lycka till!

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Publiceringsdatum
2016-08-18

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@alltele.se

Företag
ALLTELE ALLMÄNNA SVENSKA TELEFONAKTIEBOLAGET (PUBL

Adress
ALLTELE ALLMÄNNA SVENSKA TELEFONAKTIEBOLAGET (PUBL
Box 11048
10061 STOCKHOLM

Kontorsadress
Åsögatan 108
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-51781000
E-postadress: kundservice@alltele.se

Jobbnummer
3000761

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alltele Allmänna Svenska Telefonaktiebolaget (publ

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alltele Allmänna Svenska Telefonaktiebolaget (publ: