Account Manager Danmark till Marin´s Scandinavia
Bo Söderkvist/BSK Rekrytering / Säljarjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Ospecificerad arbetsort eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bo Söderkvist/BSK Rekrytering i Ospecificerad arbetsort Account Manager Danmark till Marin's Scandinavia, Stockholm/Öresundsregionen
Marin's har utvecklat det världspatenterade LAMà systemet som består av automatiska displayer och reklampelare som kan vikas upp och nå upp till 2,30m i höjd. Marin's är marknadsledande inom området och har verksamhet i mer än 120 länder. Företaget startade för mer än 20 år sedan och har sitt internationella huvudkontor i Paris. Mer information hittar du på
www.marins.se.Rollen
För att ytterligare utveckla våra affärer i Danmark och Öresundsregionen söker vi en resultatorienterad Account Manager, med placering i Stockholm eller Öresundsregionen, som brinner för försäljning och affärsutveckling. Som Account Manager på Marin's arbetar du med marknadens mest välkända kunder och varumärken. Din roll är att skapa långvariga affärsrelationer med existerande och nya kunder och hjälpa dem både i det strategiska och operativa marknadsarbetet inom Marin's produktområde. Viktiga kunder för oss är reklambyråer och företagens marknads- eller produktavdelningar.
Du ansvarar för hela säljprocessen från första kundkontakt till färdig leverans, Du kommer att arbeta i ett litet och mycket kompetent och erfaret team där du får stora möjligheter att påverka Marin's framtida framgångar och att utvecklas i en internationell miljö. Du kommer att få ett stort förtroende att förvalta en existerande kundkrets men viktigt är också att du har förmåga att generera nya kunder och skapa relationer på sikt. Målet är att utveckla en stark region med en växande marknad.
Eftersom ditt marknadsområde är Danmark och Öresundsregionen innebär arbetet resor var 3-4:e vecka. Detta ställer höga krav på självdisciplin, struktur och affärsmässiga arbetsmetoder.
Dina erfarenheter och egenskaper
Vi söker dig som har några års erfarenhet av framgångsrikt försäljningsarbete inom B2B. Du trivs ute på fältet och är van att arbeta under eget ansvar i en målstyrd organisation. Du har ett konsultativt förhållningssätt och kan hantera kundrelationer på olika nivåer. Har du erfarenhet av att bearbeta internationella kunder med verksamhet i flera olika länder är det meriterande.
Som person är du driven, utåtriktad, kreativ och lösningsorienterad. Eftersom vi är en liten organisation i Sverige är det viktigt att du är en prestigelös lagspelare som gärna bidrar till att utveckla företaget.
Du är van att använda CRM-system och Office-paketet samt behärskar engelska på ett bra sätt. Körkort och tillgång till egen bil är också en förutsättning för tjänsten. Eftersom du kommer att arbeta med kunder baserade i Danmark betyder det att kunskaper i danska är ett krav.
Placering
Stockholm/Öresundsregionen med försäljningsansvar för Danmark och Öresundsregionen.
Vill du bli en av oss?
I den här rekryteringen samarbetar vi med BSK Rekrytering. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Bo Söderkvist, 070-578 0708 eller
bo.soderkvist@bskom.se . Vi ser fram emot att få din ansökan snarast eftersom vi genomför intervjuer löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2011-06-20KörkortskravB
Tillgång till egen bil
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön + rörlig lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
bo.soderkvist@bskom.seFöretagBo Söderkvist/BSK Rekrytering
AdressBo Söderkvist/BSK Rekrytering
Gamla Brogatan 36-38
11120 Stockholm
KontorsadressGamla Brogatan 36-38
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 070-5780708
E-postadress:
bo.soderkvist@bskom.se Jobbnummer 966743
Observera att sista ansökningsdag har passerat.